autotaxatie

Gestart door classiconero, 30-11-2011 12:14:34

Vorige topic - Volgende topic

classiconero

goedenmiddag, ik ben redelijk nieuw hier, heb me keurig voorgesteld in het voorsteltopic, en heb nu een vraag over taxatie voor de verzekering.

Ik ga de komende tijd een paar serieuze investeringen in mijn recent gekochte  850 doen en voel er daarom voor om de auto te laten taxeren. De auto is uit 1994 en heeft een lage km stand, 87000 km. Er komt een nieuwe LPG installatie in en ook de airco zal deels vernieuwd gaan worden. Op zich niet erg omdat ik de komende jaren er plezier van wil hebben.
Taxeren geeft toch meer zekerheid als er een keer een serieuze schade is.

Mijn vraag nu is: wordt er door de club wel eens iets hiervoor georganiseerd of zijn er prijs-afspraken via de 850club?

alvast bedankt voor je reactie?

mvg
willem

MarkoC70T5

De volvo club regeld het niet.
Ik heb het zelf geregeld bij 1 van de best taxateurs van Nederland.
http://www.steijntaxaties.nl/

Zij vragen 130 euro voor een taxatie aan de deur.
Zelf heb ik het voor mijn C70 gedaan. En ze dachten goed mee.  Ben nu voor 3 jaar getaxeerd op een bedrag waar iedereen mee kan leven. :evil:

Wat er na komt er nog iets moeilijker dat is een verzekerings maatschappij vinden die de auto ook wil verzekeren.
jij hebt daar iets meer geluk mee wat je auto is al iets ouder en dan kan het in een klassieker verzekering gedaan worden.

Ik heb de mijne nu verzekerd bij.
http://www.abcassurantien.nl
Verzekeren bij hun is met 20% club korting.

Hij is voor 3 jaar vast gezet op een bepaalde prijs en daar op is hij all risk verzekerd. ( dit was nog goedkoper dan WA bij mij ouder maatschappij.
De auto moet je echt wel all risk verzekeren wat als iemand tegen jouw aan rijd zal je taxatie niet gelden. Voor de tegenpartij zal altijd gekeken worden naar de dagwaarde.  Je rechtsbij stand zal wel bezwaar kunnen maken maar in veel gevallen kom je dan nog niet aan het volledige bedrag.
Met allrisk zal dat stukje door jouw maatschappij worden aangevuld.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

arjen850