Daan, op zoek naar een Volvo op LPG/LPI

Gestart door Daan Smit, 03-12-2011 00:26:39

Vorige topic - Volgende topic

louwrens

en heb er ook nog een dikke nissan sunny 1.4 89 bij 8)

allard2251

Citaat van: jrkalf op 07-12-2011 09:09:57
Ehm, wat lopen jullie nu allemaal te miepen? Ik rij mijn T-5R elke dag. Op het moment zo'n 100-110km per werkdag.

Niets mis mee, prima te betalen.

Same here. Alleen als je echt goedkoop wil rijden dan is een Volvo 850 T-5R niet de goedkoopste oplossing.
Maar beleef er dagelijks nog steeds een hoop plezier van. Voorwaarde is inderdaad dat je het geld ervoor hebt en overhebt.
M.i. is de aanschaf van liefhebbers autos vaak het probleem niet. Uiteindelijke onderhoud is een continue kostenplaatje zeg maar. En het valt altijd tegen.

Allard

Vulk

Wat een reacties hier allemaal.... Ik snap dat jullie hem willen beschermen, maar we kunnen nu eenmaal niet in zijn beurs kijken. Adviseren over de kosten kan natHuurlijk wel.

Ik heb mijn T-5 gekocht toen ik 22 EN student was. (ik ben wel kort erna beginnen werken).

Ik heb er toen gelijk gas in laten bouwen en heb er momenteel al 100 000km mee gereden. Ik heb er al zeer veel geld in gestoken, maar het kan dus wel ALS je het ECHT wilt.

Mijn onderhoudssheet: www.vulk850.be/onderhoudVVV.xls
Gasverbruik houd ik niet meer bij tegenwoordig. Verzekering en wegenbelasting staat niet in deze sheet, maar kan je gemakkelijk zelf berekenen.

Reken gewoon eens uit en ga uit van het slechts mogelijke scenario zou ik zeggen.

louwrens

Citaat van: Vulk op 08-12-2011 18:27:27
Wat een reacties hier allemaal.... Ik snap dat jullie hem willen beschermen, maar we kunnen nu eenmaal niet in zijn beurs kijken. Adviseren over de kosten kan natHuurlijk wel.

Ik heb mijn T-5 gekocht toen ik 22 EN student was. (ik ben wel kort erna beginnen werken).

Ik heb er toen gelijk gas in laten bouwen en heb er momenteel al 100 000km mee gereden. Ik heb er al zeer veel geld in gestoken, maar het kan dus wel ALS je het ECHT wilt.

Gasverbruik houd ik niet meer bij tegenwoordig. Verzekering en wegenbelasting staat niet in deze sheet, maar kan je gemakkelijk zelf berekenen.

Reken gewoon eens uit en ga uit van het slechts mogelijke scenario zou ik zeggen.

indd vulk geef ik je gelijk in!
als je het echt wilt kan het...
dan wordt het een beetje veel volvo! en een beetje minder uitgaan enz...
ik was ook 21 toen ik een t5r kocht...
kost veel geld maar dan heb je ook wat!
heb gewoon minder geld voor andere dingen...

ook al kost veel geld heb er nooit 1x spijt van gehad van de aanschaf van mijn t5r

maruska

cy moet je gewoon in rijden ! dat doe ik afwisselend in beide, naast de ritten in de *Kuch* BMW
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Toch is dat BMWtje een net ding Mark en loop mooi.

katuut

Citaat van: Vulk op 08-12-2011 18:27:27

sorry maar ik vind dat geen geld!

heb een alfa 156 JTD gehad die me 4000 euro koste in een jaar tijd a 50.000 km.

daarom nu mijn V70, Ik heb het niet bij elkaar opgeteld maar ik vind het zeeeeer acceptabel voor een dergelijk snelle auto!
Chronisch last van detaildiarree

Daan Smit

Even weer een kleine schop:

Is inmiddels geen T5-R gekomen, omdat ik het qua kosten niet haalbaar voor een student vond.

De zoektocht naar een andere Volvo is echter in volle gang! Ik ben op zoek naar een C70 op LPG, dus als iemand nog iets weet, heel graag  :)

)()()sT

Daan Smit

Scherp! Ben inmiddels al druk in overleg met de eigenaar voor een afspraak en hij houdt hem voor me vast

Daan Smit

Helaas gaat het Saffron C70 feestje niet door, eigenaar belde me vanavond met de mededeling dat de koppakking eraf geschoten was. Iemand wellicht nog een mooie andere C70 op LPG gezien?

Daan Smit

http://link.marktplaats.nl/548363704

Is er toevallig op dit forum iemand bekend met deze auto?

Enige nadelen voor mij:
- Had liever het uitgebreide hifi systeem gehad (met de subwoofer op het dashboard) Iemand met deze uitvoering van de hifi bekend toevallig?
- Had liever een zwarte of zilvere gehad.
- Toch misschien liever een 2.4T of T5

Weten jullie trouwens hoe het zit met het geluidsniveau van een dergelijk 'standaard' systeem?

elianmars

Het is bij Premium Sound geen subwoofer op het dashboard, maar een surroundspeaker.

Martijn_B

Tsjaa... Ben je niet bang dat je dan eeuwig het "net niet" gevoel houdt?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Daan Smit

Deze auto was al een week lang verkocht, handig..