motor liften of subframe los?

Gestart door rittenburg, 04-12-2011 15:37:57

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Je hebt volledig gelijk, maar

Ik vervang ook altijd de rest van de carrosserie als ik er een stel nieuwe rekbouten in het subframe terugsteek ..

T is namelijk niet alleen de bout maar ook de moer waar die moleculaire verandering optreedt,
ben werkelijk als de dood dat ik m'n fijne blok zou kwijtraken op die manier ..   ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arjenT5R

Citaat van: pwassink op 04-12-2011 20:13:43
Je hebt volledig gelijk, maar

Ik vervang ook altijd de rest van de carrosserie als ik er een stel nieuwe rekbouten in het subframe terugsteek ..

T is namelijk niet alleen de bout maar ook de moer waar die moleculaire verandering optreedt,
ben werkelijk als de dood dat ik m'n fijne blok zou kwijtraken op die manier ..   ;D

better safe then sorry peet  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rittenburg

de "moer" is onderdeel van de de draagarm....is ook veel korter en veeeel dikker en dus sterker....je kunt natuurlijk ook een nieuwe auto kopen als de asbak vol is (met peuken of kauwgom)
Als we apen zouden zijn konden we met pinda's betalen..

pwassink

Citaat van: rittenburg op 04-12-2011 20:25:00
de "moer" is onderdeel van de de draagarm....is ook veel korter en veeeel dikker en dus sterker....je kunt natuurlijk ook een nieuwe auto kopen als de asbak vol is (met peuken of kauwgom)

En jij maar denken dat ik het daarover had ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rittenburg

Mwah....ik probeer altijd het beste resultaat te bereiken met de minste inspanning (van nature dus eiegenlijk lui...) maar als er nogal wat tegenstrijdige meningen zijn, sluipt de twijfel in je hersenen....dan verdwijnt de luiheid en wil ik weten hoe het echt zit.

Jouw "how-to" is goed, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Heb ooit een Passat diesel gehad en daar kostte een distributieriem vervangen met alle toeters en bellen 1400 euro.....(bij de VW dealer) De mannen werken volgens het boek en doen het over het algemeen goed. Er bleek echter ook een net zo goede manier te zijn die de helft van de tijd kostte....
Als we apen zouden zijn konden we met pinda's betalen..