Volvo 850 Club Avond-/Nachtrit 17 december 2011

Gestart door Tom850, 05-12-2011 13:59:33

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Manga

Citaat van: hanss850 op 11-12-2011 00:51:58
Net met Sas over gehad en vindt het ook een leuk idee om mee te gaan. Nu even oppas zoeken en kijken of ze t morgen ook nog wat vindt.

dus morgen is t ja of nee

Daar heb je toch een vrouw voor ;)

Heeft er iemand een link, wil misschien ook mee als het doorgaat.
850R 2.0 DOP

JeroenV

Ik had me er zo op verheugd!
Hebben m'n schoonouders bedacht dat ze 25jr getrouwd zijn en dat precies 17-12 moeten vieren :eusa_wall: :eusa_wall:
En nee,ik kan er niet onderuit :eusa_think:

Sbv

Citaat van: JeroenV op 15-12-2011 19:54:59
Ik had me er zo op verheugd!
Hebben m'n schoonouders bedacht dat ze 25jr getrouwd zijn en dat precies 17-12 moeten vieren :eusa_wall: :eusa_wall:
En nee,ik kan er niet onderuit :eusa_think:
Dat is toch hun probleem en niet van jouw ?
  ;D

Hengeveld

Jammer dat het pas zo laat bekend werd gemaakt. Zeker in de decembermaand is dat niet handig. Anders was ik er zeer zeker weer bij geweest.

maruska

zo laat ? op 5-12 werd de eerste posting hierover hier op het forum gemaakt, en volgens mij staat het op de clubsite al langer ?
T-5R

Hengeveld

Ja, dat is twee weken voor het evenement. Mijn agenda is dan al vol hoor, zeker in december. Helaas.

maruska

T-5R

knoopie

Citaat van: Hengeveld op 16-12-2011 10:25:26
Ja, dat is twee weken voor het evenement. Mijn agenda is dan al vol hoor, zeker in december. Helaas.

Dan rijden wij hem wel van het jaar voor je.....

Goed?

StefanCJ

Zo, ik ben er klaar voor. De auto net even gewassen in de wasbox en hij staat er weer netjes bij (voor de komende 10 minuten met dit prutweer).

8)

knoopie

Citaat van: StefanCJ op 16-12-2011 11:15:13
Zo, ik ben er klaar voor. De auto net even gewassen in de wasbox en hij staat er weer netjes bij (voor de komende 10 minuten met dit prutweer).

8)

Mocht tie weer vies worden tís toch donker om die tijd  :eusa_shifty:

maruska

wassen ? het regent hier stefan.. moet hem nog wel leeghalen, en met regen ga ik dat dus mooi niet doen. wacht wel tot een droog moment voorbijkomt
T-5R

maartendeb

StefanCJ

Ik heb ze een heeeel klein beetje gepoetst  ;D

StefanCJ

Zijn er mensen die een treintje willen vormen vanaf Utrecht?

Voorstel: om 17.00 wegrijden bij de Texaco bij Bunnik (net voorbij Utrecht) langs de A12.