Montage achterspoiler

Gestart door ed, 04-07-2004 00:01:28

Vorige topic - Volgende topic

gjg

nee dat was ik eigenlijk niet van plan, maar wie weet hoe die beugeltjes vastgemaakt moeten worden ? Iemand in de omgeving Heerlen Maastricht die zo`n spoiler heeft met beugeltjes dat ik fff kan kijken ?

GJ

thuur

Citaat van: gjg op 19-09-2007 11:19:19
nee dat was ik eigenlijk niet van plan, maar wie weet hoe die beugeltjes vastgemaakt moeten worden ? Iemand in de omgeving Heerlen Maastricht die zo`n spoiler heeft met beugeltjes dat ik fff kan kijken ?

Nog even geduld :D Is onderweg!

Gr :eusa_dance:

GeertG

Wanneer deze hetzelfde zijn als van een 850 dan heb ik wel een fotootje..........
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

gjg

Ja Geert, dat weet ik dus niet. Iemand anders wel?
Ennee Thuur, ik wacht wel even

GJ

gjg

Zeg Thuur gaat `t via flessenpost of postduif ? dan weet ik waar ik op moet letten  ;D Of ben ik te ongeduldig? :angel:

GJ

)()()sT

Ik heb mijn (imi) spoiler gekit, maar bij mijn pa hebben we 'm er ooit eens afgehaald (en zit dus met die beugels geschroefd op de scharnieren van de klep geloof ik).
Wijst zich toch vanzelf dacht ik zo......

Ik kom vandaag niet meer bij mijn ouders, maar je kunt ff langsrijden daar  :evil:

thuur

Citaat van: gjg op 20-09-2007 12:30:46
Zeg Thuur gaat `t via flessenpost of postduif ? dan weet ik waar ik op moet letten  ;D Of ben ik te ongeduldig? :angel:

Flessenpost. Maar ik denk dat de Maas de verkeerde kant op stroomt :P

Gr ;D

)()()sT

Bij de 850 (en neem aan dat de V70 hetzelfde is ;))

Links:

Rechts:

innocenti

Idem voor een V70. Op de spoiler zitten ook nog 4 plekken voor dubbelzijdig plakband, waarmee de spoiler op de ruit vast zit. Stabiliteit van de steunen is niet genoeg.

Robert Haven

gjg

YES, dit zijn de foto`s zoals het moet.  :eusa_dance: :eusa_clap: :-*
Dank jullie, kan ik morgen aan de slag!

GJ

Turbo-Geek

De mijne zit vast met de beugeltjes (originele Volvo spoiler overigens) maar toch zit ie niet lekker vast vind ik, bij het dichtdoen van de klep hoor ik hem klapperen.

- Welke kit gebruiken jullie ?
- is er fatsoenlijk dubbelzijdig tape te krijgen wat na verloop van tijd niet losgaat ?  (Bison auto tape, zwart dubbelzijdig, vind ik tegenvallen) ?

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

thuur

Ik lees veel gebruik van ruitenkit (zwarte sikaflex) en dubbelzijdige tape voor logo's, sierstrippen, etc. Verkrijgbaar bij de automat. handel.

Gr ;)

Turbo-Geek

Sikaflex ken ik, werkt goed idd.
Die dubbelzijdige tap heb ik minder goeie ervaringen mee (kleefkracht toch te zwak) MAAR er kan ondertussen best wat op de markt zijn wat ik niet gezien heb.

Mensen met tips vwb de dosering van de kit ? Probeer hiermee te voorkomen dat de kit er tussen uit komt enzo dus als er iemand is met een tip mbt dosering dan hoor ik dat graag.

The things you own end up Owning you !

)()()sT

Ik heb mijn (imi) spoiler alleen gekit.
Even denken, je moet gewoon een stuk uit de randen blijven denk ik; ik weet wel dat ik in een optimistische bui met mijn vingers een randje weg wilde halen met als gevolg 2 weken zwarte vingers  :eusa_shifty: ;D

Sikaflex inderdaad ;)

Een paar dotten zijn voldoende, vooral omdat de jouwe ook met beugels vastzit.