Nieuw type lichten monteren op 850

Gestart door Remy_W., 13-07-2003 10:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

To start with: Ooit gehoord van Interpunctie?

Je kan geld overmaken met een creditcard, of met online bankieren. Je hebt dan een Iban of swift code nodig.

If it's not blown, it sucks...

thiest5

Citaat van: Eugene op 30-11-2006 17:01:46
To start with: Ooit gehoord van Interpunctie?

Je kan geld overmaken met een creditcard, of met online bankieren. Je hebt dan een Iban of swift code nodig.

is dit dan een zogenaamd bank nummer van hun ? ik heb geen credit card maar kan wel online rabobankieren of postbank online. bankieren.

mm vreemd allemaal in die wereld:P

thiest5

jippie ik heb waarschijnlijk mooi de nieuw type achterlichten kunnen bemachtigen. even afwachten hoe de biedingen aflopen. hihihiihihihihihi:P en daarna maar snel bumper achter een nieuwe regelen. weet iemand nog een bumper ? liggen voor een 850 sedan ? half gespoten ( met boven zo'n zwarte rand )

elianmars

Citaat van: thiest5 op 30-11-2006 16:57:10
mm nog even een vraagje. weet iemand hoe dat zit met betalingen naar america enzo ? ik heb namelijk dus een setje achterlichten gevonden thanks to alien. maar ik zou ze graag willen betalen enzo hoe gaat dit in zun werk ja ja ja ik weet het ;) ben nog maar een jonkie maar moet het toch ooit een keer leren :P.

jongens bedankt.

Wéér...........  :eusa_doh: :eusa_wall: :eusa_wall:

thiest5

ja weer die kerel uit america deed het niet verzenden. helaas.

elianmars

Dan heb je weer precies een verkoper gevonden die dat niet wil doen. Jammer!

Gewoon in de gaten houden, er worden er voldoende aangeboden.

Groeten,

E L I A NMARS, ofwel Marcel  :eusa_whistle:

thiest5

marcel  :eusa_whistle: naja het komt allemaal goed :P moet ook mensen leren kennen hier ook kwa naam enzo. maar doe jij nou ook zelf veel aan je auto of breng je hem weg ?

elianmars

Citaat van: thiest5 op 07-12-2006 20:40:14
marcel  :eusa_whistle: naja het komt allemaal goed :P moet ook mensen leren kennen hier ook kwa naam enzo. maar doe jij nou ook zelf veel aan je auto of breng je hem weg ?

Ik doe bijna alles zelf.

Voordat ik de Volvo had, had ik nog nooit aan een auto gesleuteld, op een luchtfilter en wielenwissel na.

Vind het leuk om zelf te doen  :)

Joachim1

Citaat van: thiest5 op 02-12-2006 23:30:19
jippie ik heb waarschijnlijk mooi de nieuw type achterlichten kunnen bemachtigen. even afwachten hoe de biedingen aflopen. hihihiihihihihihi:P en daarna maar snel bumper achter een nieuwe regelen. weet iemand nog een bumper ? liggen voor een 850 sedan ? half gespoten ( met boven zo'n zwarte rand )

Mischien dat Elferink nog een sedan bumper heeft?ik heb daar mijn nieuwe type achterlichten ook weg en vandaag ook de nieuwe type dashboard knopjes!plus de roostertjes van de boorbumper voor mijn nieuwe R bumper!
Het valt mij wel op dat er meer estates zijn dan 850 sedan uitvoeringen in het nieuwe type,daardoor mischien wat moelijk met die lampen spoilers etc op de 2ehands markt?
Een nieuw tussen deel van het nieuwe type achterlicht koste bij de volvo 135euries!wat moeten de buitenste lamp units wel niet gaan kosten dan pfff!
staat wel op MP een nieuwe type achterlicht voor een fles rum 80%ofzo hahaa...

thiest5

ik heb me achterlichten er al in zitten. Ik vind sedan's veeel mooier dan die estates familiebak is leuk maar vind een sedan meer een touringcar race auto lijken. Net zoals die auto van marcel die is strak netjes niet te overdreven gewoon leuk. Ik wil nog wel een nieuw type voorbumper denk ik zo.

Eugene

Citaat van: thiest5 op 11-12-2006 18:23:05
Net zoals die auto van marcel die is strak netjes niet te overdreven gewoon leuk.

Vooral niet overdreven laag ;D

If it's not blown, it sucks...

jacques1967

Zo Thiest5, dus jij vindt een sedan meer een touringcar race auto ? Hahaha. Ik prefereer zelf ook een sedan , maar moest er een auto komen met meer laadvloer , dan vind ik de estate toch wel een van de mooiere opties.

mehn

Of hij dat nog vind is de vraag. 6,5 jaar geleden nog wel  :eusa_think:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

jacques1967