stuurbediening

Gestart door YuriBoertjes, 08-12-2011 15:34:09

Vorige topic - Volgende topic

YuriBoertjes

Geachte leden.
misschien een hele domme vraag, maar is het mogelijk om een stuur van een V70 (niet de classic) met stuurbediening in een 850 estate uit 95 te plaatsen?

Heb een leuke geluidsinstalatie in m'n roffel (niet heel bijzonder hoor) die de mogelijkheid geeft om aangesloten te worden op  stuurbediening. En geef toe, ziet er leuk uit, geeft iets meer luxe en is veiliger.

Hopelijk kan iemand me helpen.
mvg yuri

blauweroffel

Volgens mij bedoel je een stuur uit een N?
Dat gaat dus niet lukken volgens mij, want de bedrading is anders en voor de afst bed voor de audio heb je in de 850 geen bedrading zitten

BR

mehn

Alles kan, maar dat is verdomd veel werk. Op dit forum hangt iemand rond die dit gedaan heeft ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

darius

Citaat van: YuriBoertjes op 08-12-2011 15:34:09
Geachte leden.
misschien een hele domme vraag, maar is het mogelijk om een stuur van een V70 (niet de classic) met stuurbediening in een 850 estate uit 95 te plaatsen?

Heb een leuke geluidsinstalatie in m'n roffel (niet heel bijzonder hoor) die de mogelijkheid geeft om aangesloten te worden op  stuurbediening. En geef toe, ziet er leuk uit, geeft iets meer luxe en is veiliger.

Hopelijk kan iemand me helpen.
mvg yuri

Ff zoekfunctie gebruiken is al geddaan hoor
No show, only go.

timj

ik heb gezocht op de sleutelwoorden stuurbediening inbouw 850 en v70 maar kan niets vinden  :eusa_wall: :eusa_wall:
kan ana mij liggen mar ik kan het ECHT NIET VINDEN !!!!  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

waar staan die posts..?

iemand..?  ???