UPDATE: Vovlo Multimedia Systeem

Gestart door devnull, 04-07-2004 17:07:02

Vorige topic - Volgende topic

devnull

Bob Fett,

Er is over de hardware genoeg bekend, dwz de hardware waar het systeem op draait kan eigenlijk alles zijn (boven p3/700mhz ivm snelheid) dus ook oudere hardware, wel geldt hoe niewer de hardware (sneller) hoe beter het werkt.
Ik heb nog niet de tijd gehad fotos te maken van het systeem maar die ga ik ECHt maken. Daarnaast heb ik nog niets van Entuscan gehoord die zal het ook wel druk hebben..

ps. ik heb een beta navigatie test opstelling lopen, het is nog geen tomtom3 maar het komt al in de buurt ;)

Peth©oni

Citaat van: Boba Fett op 28-07-2004 07:46:18
Citaat van: devnull op 27-07-2004 23:07:46
Er is over de hardware genoeg bekend, dwz de hardware waar het systeem op draait kan eigenlijk alles zijn (boven p3/700mhz ivm snelheid) dus ook oudere hardware, wel geldt hoe niewer de hardware (sneller) hoe beter het werkt.

En hoe wordt de pc in de auto aangesloten op het stroomnet?
Rechtstreeks op de 12v (220 voeding eruit/omzeilen) of met een 220-12v converter?

Dit lijkt mij het antwoord......  :-*

Citaat van: Entuscan op 04-07-2004 19:43:22
1 ste vraag is dus ook WAAR wil je dat systeem in de wagen kwijt ?
Start stop onderbreking is al niet te moeilijk. Ofwel 12->240V omvormer inbouwen, als je de wattages onder de 300 kan brengen is dat ideaal, samen met een zogenaamd TANK circuit om het systeem onder spanning te houden terwijl de wagen start.

jberg

waarom scharrel je niet ergens een laptop op??

is mooi 12 volt

Gmid

Zo dan.. da's twee jaar geleden. Mag hopen dat er alweer een iets snellere in zit....

:eusa_clap:
Volvo C30 '12

-D©©©L-

D'r zijn al meer mensen die dit tot een mooi einde gebracht hebben:

http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=67508

Het is jammer dat de PC gebaseerde navi-software wat minder courant is, en dat TMC ontvangers moeilijk tot niet verkrijgbaar zijn.

kijk ook even naar zijn HID ombouw. Audi TT HID projectors in het oude lamphuis, erg netjes !