geen vermogen 850 2.5 20v lpg

Gestart door volvojimmy, 09-12-2011 18:10:11

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjenT5R

Citaat van: Jack v op 14-12-2011 20:46:05
pak dan de mijne maar eens ;D

dirk kom er eens in?  ;D

iets met snot en ogen enzo, laat de sterke 20v verhalen maar komen heren  :eusa_clap:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Zal ik het dan nog eens en keer doen dan ;D  In een ver verleden waren er nogal eens een aantal turbo rijders die dachten dat een 20v niet snel kon zijn.  Let wel een 20V, open luchtfiltertje (doet geen ruk extra maar klinkt leuk), goed afgestelde VVIS door Yits, en een automaatbak.  Verder geheel in goede staat / goed onderhouden en ook verder helemaal origineel.

De meeste turborijders reed ik hier het snot voor de ogen, a) voordat de turbo inkomt (standaard, niet gechipt) was ik allang weg en b) het bochtenwerk hier in de buurt verkeken de meeste zich toch echt op.  Mijn sedannetje lag als een blok op de weg (mis ik wel een beetje in de Estate) en door deze 2 factoren kon ik heel vaak makkelijk winnen.  Natuurlijk op het rechte eind verliest een 20V altijd van een turbomodel, maar voor in de stad echt niet.  Daar hoef je echt geen turbo voor te hebben, nergens voor nodig.

Jack v

Citaat van: arjenT5R op 14-12-2011 21:00:26
Citaat van: Jack v op 14-12-2011 20:46:05
pak dan de mijne maar eens ;D

dirk kom er eens in?  ;D

iets met snot en ogen enzo, laat de sterke 20v verhalen maar komen heren  :eusa_clap:
Ik durf rustig te zeggen Arjen dat de mijne behoorlijk vlot is. En ik heb gewoon een MT  :D

arjenT5R

geloof jullie wel vind het gewoon heerlijk om te lezen  :D

170 pk is natuurlijk ook niet niets!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jack v

stefanhuijser

Haha, de eeuwige discussie ;)

Maar mijn 20V roffelt op gas snort toch best lekker 220 op de klok..
Helaas is ie toch op de snelweg een stukkie trager dan de R  ;D

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

volvojimmy

Kan niet wachten tot mijn 20v boven de 180 uit gaat komen ;). misschien zaterdag :evil:.

UserID6342

Ach ik rij nu met een ding met dik 50 pk meer erin (weet het niet precies hoeveel maar in ieder geval meer als origineel) en wanneer gebruik je het ?  Ja in het begin even, gewoon omdat het kan en leuk is maar verder.... eigenlijk niet echt dus.  Wat mijzelf aangaat had het net zo goed een 10V of 20V kunnen zijn, maar die had ik even niet meer staan zo.  Vandaar de T-5.

Jack v

ik moet er zelfs om denken anders hangt ie in de begrenzer :eusa_eh:

volvojimmy

Je mag toch nergens harder dan 130 in nederland maar mijn vader en stiefvader eruit knallen geeft wel een goed gevoel denk ik ;D. v70 2.5 10v en xc90 D5.

volvojimmy

vandaag de kat eraf gehad, deze was helaas als nieuw van binnen.wel  helemaal wit maar de gaatjes allemaal open.
Lamda sonde was ook wit. verder heb ik de vacuum slangetjes van het luchtfilter verwijderd omdat de klep toch vast staat.
Het vacuumslangetje naar de vvis magneetklep zuigt goed en als ik deze doorverbind gaat de vvid klep gewoon open.
Als ik gas geef (onbelast)tot boven de 4000 toeren blijft de het magneetklepje onbekrachtigd. Ik meet er geen spanning op. als ik er spanning op zet werkt hij.  Waardoor wordt dit magneetklepje gestuurd? ??? Uitlezen is weer niet gelukt. motronics lh3.2 stond niet in het uitlees apparaat, wel 4.3 en 4.4 en fenix 5.2, maar daar heb ik niets aan.

volvojimmy

Vrragje aan Dirk, heb ik niet toevallig laatst een LMM bij jouw gekocht? We hebben hem toen direct vervangen. blauwe 850 estate, knappe jongeman van 31 met een geschoren hoofd.

wietseschuiling

:)
Och was dat die GABBER Dirk   ;D ;D
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

UserID6342

Volgens mij wel Jimmy, anders kom hier maar even langs, lezen we 'm hier wel uit.