[Review] Yatour USB/SD Mp3 adapter voor wisselaar SC-XXX headunits

Gestart door coyote1980, 10-12-2011 14:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Boemeltje

Dan hebben we daar dezelfde ervaring en ligt het in ieder geval niet aan dit apparaat.

Overigens, 50 euro is niet echt 'weinig' voor een Chinees product hè. Ik heb zat prima systemen langs zien komen die wat dat betreft een betere output hadden :P Maarja, deze is dan wél weer netjes Engels en Duits gedocumenteerd en mooi verpakt :)

brutus850

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 04-07-2012 22:33:00
Inderdaad valt me op dat het hoog, bij bijvoorbeeld percussiewerk, nogal scherp doorkomt. Om dat een beetje te dimmen, zet ik de treble iets omlaag bij mijn SC-805.   
Ligt dat niet aan de bitrate dan van de mp3's, waarover al meer is geschreven hier?

brutus850

Citaat van: Boemeltje op 04-07-2012 23:18:19
Overigens, 50 euro is niet echt 'weinig' voor een Chinees product hè. Ik heb zat prima systemen langs zien komen die wat dat betreft een betere output hadden :P Maarja, deze is dan wél weer netjes Engels en Duits gedocumenteerd en mooi verpakt :)
Waren die net zo makkelijk in te bouwen, als de Yatour? Zijn er links van te vinden op het forum van die andere systemen? Ben benieuwd, wil ook graag iets hebben, ter vervanging van mijn defecte cd wisselaar, maar ben nog aan het orienteren wat precies..

Boemeltje

Het ligt niet aan de bitrate nee, dat zijn zaken die ik wel van tevoren uitsluit ;D

Die andere zaken waren niet direct plug & play in een auto, zeker niet als je hem moet aansluiten op een SC headunit. Wat dat betreft is de Yatour natuurlijk wel prima. Er staan hier volgens mij nog wel reviews van duurdere systemen overigens, ben zo alleen even de naam kwijt :(

sammie

Ik heb een motrade (Yatour look alike) gekocht via marktplaats. € 94 en inmiddels aangesloten op een sc900. Werkt prima, in een keer werkend op verschillende sd kaartjes, 2 en 16 Gb. Prima geluid. Opstarten duurt wel wat lang. Sluit wel gelijk af en onthoud waar hij gebleven is bij uitschakelen middels contactsleutel.  :eusa_whistle:
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

MrCain

Citaat van: sammie op 19-08-2012 14:48:09
Ik heb een motrade (Yatour look alike) gekocht via marktplaats. € 94 en inmiddels aangesloten op een sc900. Werkt prima, in een keer werkend op verschillende sd kaartjes, 2 en 16 Gb. Prima geluid. Opstarten duurt wel wat lang. Sluit wel gelijk af en onthoud waar hij gebleven is bij uitschakelen middels contactsleutel.  :eusa_whistle:

Verstandige keuze geweest  ;)
Die motrade modules zijn best goed en stabiel! Ben zelf aan het sparen voor een GROM USB module  :D
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Ries van de Zilverschuit

Deze week ontdekt dat de Yatour een kleine sluipverbruiker is. Althans als je hem op een constante plus aansluit. Hij trekt dan zo'n 0.06/7 ampere.

Toevallig ontdekt toen ik op zoek was naar een sluipverbruiker. Omdat de auto vaak langere tijd stil staat, heb ik hem maar op een geschakelde plus gezet. Hij lijkt desondanks te onthouden waar hij gebleven is. Wel loopt hij niet meer even door - logisch - als het contact afgezet wordt. De SC-805 blijft dan nog wel even aan staan, evenals de versterker.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue