[MINI-MEETING] 04/07/2004: Techno-job in Arnhem Centrum

Gestart door denkweb, 04-07-2004 19:37:18

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Zo, daar staat Bennie dan met zijn nieuw gekochte tweedehands cruisecontrol. En nu? Aansluiten ja, duh! Maar waar....

Tja, das lastig. Dat gooien we op het forum.
Dan laat ik hem even naar mijn werk rijden en voor je het weet is de minimeeting compleet.

Het vacuumsysteem rondom de cruisecontrol van een diesel is namelijk anders als van een benzineroffel. Kortom: kijken bij mijn Tdi lost niets op, er moet een benzineauto komen om te kijken hoe het hoort te zitten.

Joris werkt in de buurt, effe bellen. Joris trekt de klep los (van zijn R dan) en gaat met Bennie speuren naar alles wat een foto waard is, een reportage is dus een must Bennie! Hortense geniet inmiddels van een bakkie koffie en ik typ even vlot een melding in het systeem van een met pech gestrande 850 2.3 automaat met een defecte transmissie die op de camping in Zuid-Frankrijk opgehaald moet worden deze week (klusje voor Bangarage).

Bennie's buurman laat de takelwagen even voor wat het is en begint aanstalten te maken om een verkeerscontrole op te zetten, gelukkig volgt er een melding zodat dit niet te gek gaat worden! De knipperende straatleds worden vlot opgeborgen en weg vliegt de gele lepel.

Gelukkig is het rustig en even later sta ik een en ander te volgen vanuit de deuropening. Joris belt voor hulp, Mark (Pannerden, monteur bij Iveco in Duiven) komt op de proppen met zijn 850 en bemoeit zich er ook nog even tegenaan. Gevulde koeken zijn er uiteraard ook aan te pas gekomen!

Na een korte sleutelactie en een stukje uitleg over het voertuig-volg-en-terugmeld systeem waarmee we proefdraaien op het werk vertrekt eenieder zijn eigen weg, Joris op de bus 'naar Zuid-Frankrijk met als tussenstop Nijmegen', Hortense en Bennie naar de "Hersens van Groningen, Delfzijl", Mark richting huis en ik gooi de rest van het werk op een grote hoop en trap ook de Roffel op de start op weg naar de warme prak.

Al met al toch nog een leuk dagje zo!  ;D

Waar blijven alleen die foto's toch? Het was toch Duracell Bennie?

Reitse

mark20v

Citaat van: denkweb op 04-07-2004 19:37:18
Gevulde koeken zijn er uiteraard ook aan te pas gekomen!

Helaas zat joris alweer in zijn bussie......

Volvo separates men from the boys  

Joris_Scholte

Ja helaas, moet af en toe ook gebeuren....  8)

BennieV70T

Ik heb maar 5 foto`s gemaakt kijk hier maar www.bjwburgers.nl
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

denkweb

Had je geen fotografisch geheugen voldoende zeker ;)