Iemand ervaring met een HD schroefset?

Gestart door ramonmartin, 10-12-2011 23:31:07

Vorige topic - Volgende topic

ramonmartin

Ik ben aan het rondkijken voor een schroefset en nu kom ik deze tegen, is dit wat of niet?

Voor die prijs lijkt het me een echt koopje, maar de vraag is of je dit niet gaat merken aan de wegligging.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ramonmartin

Hmm vreemd, net werkte ie wel gewoon, nu zal hij het weer doen. :eusa_pray:

-D©©©L-

TIMON

85011940

knip

Citaat van: ramonmartin op 10-12-2011 23:31:07
Ik ben aan het rondkijken voor een schroefset en nu kom ik deze tegen, is dit wat of niet?

Voor die prijs lijkt het me een echt koopje, maar de vraag is of je dit niet gaat merken aan de wegligging.

en dan tegen mij schreeuwen dat ik een stuiterbak heb ???

nee zoiets wil ik niet,ik hoor het je nog zeggen....

;D ;D ;D

ramonmartin

Citaat van: knip op 12-12-2011 18:56:32
Citaat van: ramonmartin op 10-12-2011 23:31:07

en dan tegen mij schreeuwen dat ik een stuiterbak heb ???

nee zoiets wil ik niet,ik hoor het je nog zeggen....

;D ;D ;D
Ik dacht ook dat ik die fase wel voorbij was, maar ik ben dat weggedrag van een boot een beetje moe :eusa_shhh:

Citaat van: TIMON op 12-12-2011 18:39:49
Hmmmm :eusa_think:

Is wel heeeeeeel goedkoop  ::)

Dat was dus ook mijn eerste gedachte, en daarom ook mijn vraag of iemand er al ervaring mee heeft.

Is bijna te mooi om waar te zijn. ::)

arjenT5R

gewoon doen en eens zien of het wat is toch? Ik geloof dat nick (pikkenpoelie) best tevreden was over zijn tec tuning schroefset.... dus wie weet  ;)

Ik rijdt zelf met een "goedkopere" schroefset rond de xyz dan en het bevalt me tot nu toe prima, ik miste een setje contramoeren voor de achterkant die zakte steeds in. Maar was met 1 telefoontje geregeld  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

ramonmartin

Ik ga me er binnenkort ook eens aan wagen, zal volgende maand worden dat ik hem ga halen, december is alweer duur zat :eusa_wall:
We zullen wel gaan merken of het wat is. :eusa_whistle:

knip

Citaat van: arjenT5R op 15-12-2011 12:30:48
gewoon doen en eens zien of het wat is toch? Ik geloof dat nick (pikkenpoelie) best tevreden was over zijn tec tuning schroefset.... dus wie weet  ;)

Ik rijdt zelf met een "goedkopere" schroefset rond de xyz dan en het bevalt me tot nu toe prima, ik miste een setje contramoeren voor de achterkant die zakte steeds in. Maar was met 1 telefoontje geregeld  :)

ik heb ook tec eronder ,en tot nu toe nog steeds dik in orde(vooral in de bochten). ;D ;D ;D

prijs 399.