Werk gezocht omgeving Hoofddorp

Gestart door FRANQ, 12-12-2011 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

FRANQ

Na dit topic.

Het is zover....

Mijn tijdelijke contract word niet verlengd door bedrijfseconomische omstandigheden.  :-\
Het zat er aan te komen, het salaris kwam al te laat of in 2 delen (Moet het grootste deel van november nog krijgen).

Maar ja, nu weer solliciteren.
Ik zoek een baan in de buurt van Hoofddorp. (liefst binnen de Haarlemmermeer, evt waarderpolder)

Het liefste zou ik een (CAD-)Tekenaar functie doen. Mogelijk in combinatie met werkvoorbereiding.
Ik volg een NHA-cursus "Basiskennis Project Management", en heb mijn WTB niveau 4 diploma.
Teken ervaring is vooral vanuit school. Na school 2 jaar getekend bij 2 verschillende bedrijven, en de laatste 3 jaar sporadisch.

Mogelijk weet iemand van hier een leuke  baan bij een leuk bedrijf binnen mijn regio.  

Mvg,
Frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Martijn_B

Vervelend voor je!

Wat Mehn zegt is een optie en zou ik ook zeker doen, maar denk eraan in deze tijden moet je er zélf actief op vooruit, ipv reactief wachten tot een werkgever jou kiest (dus wed niet op 1 paard). Daarnaast zou ik ook niet al te specifiek zijn qua afstanden, omgeving amsterdam is waarschijnlijk ook prima te doen.

Wens je veel succes!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Walter

vervelend. kijk ook op het Volvo forum, daar is een banenbeursboard!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

cas

pak iig wat je pakken kan, ook al lijkt het t net toch niet. en van daaruit weer verder kijken. 

Ik denk dat het in de komende jaren NOG moeilijker gaat worden  :-\ 

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ben

hvdmountain

Naast monsterboard, jobtrack, etc. speelt ook LinkedIn een belangrijke rol op de banenmarkt.

Wellicht kun je overwegen om volledig, of als aanvullende uren voor jezelf te beginnen. Een (CAD-)tekenaar die ik ken is, vanuit een enigszins vergelijkbare situatie, ook voor zichzelf gestart en komt om in het werk momenteel. Wellicht dat hij je tips en adviezen kan geven als je deze optie serieus gaat overwegen.