dashboard camera wie heeft er al 1 ?

Gestart door cas, 12-12-2011 23:22:57

Vorige topic - Volgende topic

Laguna-S60R

kun je mooi wegmisbruikers mee spelen ;D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

cas

heb er nog geen, maar wil het wel nog steeds. ook met oog op aanrijdingen, als bewijslast dat ik bijv niet door rood reed, of wat dan ook op een vervelend moment.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

Citaat van: Esveldt op 13-12-2011 12:12:14
ja, op je Android telefoon.

DailyRoads Voyager

;D

??? Mijn Galaxy 2 filmt ondersteboven?  :eusa_eh:

CasB

Heb gister mijn eerste filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=nI26UZTmE6o

Ben er nog niet helemaal tevreden over. Voorlopig doet hij zijn werk wel, maar de audio ervan is echt te slecht voor woorden. Misschien dat ik ga doorsparen voor een goede (DOD GS600 of een Visiondrive), of ik moet ff kijken of ik betere resultaten krijg met een andere camera of m'n telefoon.

sven0503

Citaat van: CasB op 08-01-2012 17:18:19
Heb gister mijn eerste filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=nI26UZTmE6o

Ben er nog niet helemaal tevreden over. Voorlopig doet hij zijn werk wel, maar de audio ervan is echt te slecht voor woorden. Misschien dat ik ga doorsparen voor een goede (DOD GS600 of een Visiondrive), of ik moet ff kijken of ik betere resultaten krijg met een andere camera of m'n telefoon.

naja voor de verzekering maakt audio niet uit, maar vind de kwaliteit van de camera in 't donker best oke hoor.

Misha

Waarom zou ik er een nodig hebben ?
:eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

haasje

Voor de heb / omdat het kan :)

heb / hoef er overigens zelf ook geen.

Misha

Citaat van: haasje op 08-01-2012 18:06:54

Ah, net zoals een stoomreiniger in de deur dus, of een strijkijzer in de thuiskomer !

Gewoon omdat het kan ! :D

haasje

Volgens mij kun je het verder niet gebruiken, geloof dat de meeste verzekeringen evenals de politie het niet als bewijs accepteren.

elianmars

Beeld valt wel mee, toch? Welke camera heb je? Op de camera die in mijn wagen hangt, zit ook een nachtstand.
Niet dat ik die ooit aanzet, trouwens  ;D

elianmars

Citaat van: Misha op 08-01-2012 18:10:38

Ah, net zoals een stoomreiniger in de deur dus, of een strijkijzer in de thuiskomer !

Kan allemaal. Je moet alleen wel een lang verlengsnoer meenemen  :P

Misha

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 18:16:25
Citaat van: Misha op 08-01-2012 18:10:38

Kan allemaal. Je moet alleen wel een lang verlengsnoer meenemen  :P
Langer dan van de camera ? :P

Peter G

Ik heb een spy camera. Om op het dashboard te plakken, op mijn motor te plakken en om heimelijk sportwedstrijden op te nemen.
Het is HD kwaliteit en via E bay te bestellen.
Zie het bijgevoegde commentaar

http://www.youtube.com/watch?v=uj26JjSiazQ&feature=related

Groet Peter
855 2.5 10valve '93 LPG G3

CasB

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 18:15:52

Beeld valt wel mee, toch? Welke camera heb je? Op de camera die in mijn wagen hangt, zit ook een nachtstand.
Niet dat ik die ooit aanzet, trouwens  ;D

Dit is de Mobile-I F1000B, oa te verkrijgen op dealextreme. Er is ook nog een iets duurdere versie, de F1000, die schijnt wel een stuk beter te zijn. Maargoed, voorlopig werkt dit prima, en ik zal morgen ook ff met mijn telefoon gaan testen.

T-5Richard

Ben inmiddels ook aan het rondneuzen voor een dashcam. En dag valt nog niet mee. Voldoende aanbod op bijvoorbeeld ebay, maar vrijwel geen serieuze voorbeelden van de kwaliteit ('s avonds en tegenlicht!) en ook is het zonder referentie op de plaatjes vaak lastig te zien hoe groot de camera is.

Wellicht is er iemand die een goede tip of voorbeeld heeft?
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R