dashboard camera wie heeft er al 1 ?

Gestart door cas, 12-12-2011 23:22:57

Vorige topic - Volgende topic

cas

Iemand al voorzien hier? in america gebruikt men het vrij veel. Lijkt me wel handig bij ongelukjes of gewoon om een mooie rit te recorden...

die dingen werken op 12 v . en nemen 12 uur op in een Loop.

zie ze op MP van 70 tot een paar honderd euro. Wil er wel 1, maar niet te opzichtig. mooier is 2  ;D  1 voor en 1 achter....

Ik ga eens snuffelen, hoor graag eventuele op en of aanmerkingen of ervaringen.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

antraciet

elianmars

Ik heb er al een tijdje eentje en volgens mij heeft Mehn dezelfde.

Staat altijd aan. Zit nu een 4GB kaartje in. Kostte zo'n 5 tientjes inclusief verzenden, via eBay.

Edit: Hier staat-ie te koop.

haasje

MVeldhuis

Ik vind het een super idee hoor, alleen moet dat zo groot? Ik erger me al dagelijks aan mijn binnenspiegel, tomtom, a-stijlen, dakrand af en toe, etc. In het tijdperk van minicamera's moet er toch wel wat kleiners te vinden zijn lijkt me?

elianmars

Die van mij hangt achter de spiegel en valt nauwelijks op vanaf mijn zitplaats. Ik laat 'm juist iets in het zicht hangen, zodat ik 'm in de gaten kan houden (klein schermpje aan de achterkant).

Hier een filmpje afkomstig van de camera: http://www.familie-verweij.nl/movies/PICT0005.AVI

elianmars

Spijkerhard

V70 D5 '02
ex: 854, V40, 440, 66
(528i + M3Qp)

MVeldhuis

Die heb ik al, gebruik ik om aan mijn modelvliegtuigje te hangen en filmpjes vanuit de lucht te maken, best een leuk ding hoor maar zou hem daar niet kopen, kan volgens mij zeker een tientje goedkoper.

cas

sjeeeemie! wat een reacties ! voel me helemaal jarig  :D 

ik ga even wat linkjes bekijken van hier.

cas

Citaat van: elianmars op 13-12-2011 00:10:54
Nou Cas, je wordt op je wenken bediend: http://www.ibood.com/nl/nl/index/  ;D

doet die automatisch starten? hij neemt maar 3 tot 4 uur op. Gaat hij automatisch weer opnemen over het begin? of heb je deze niet, en stuurde je dit als voorbeeld  ;D

EDIT nee, jij hebt die van erboven. Die neemt ook goed in de avond op, met infrarood. Ik rij ook vaak in donker. dus dat is een betere optie... en Roterend!

Jeff, dank maar nee dank, geluid is niet bepaald lekker :-)

blijf die van elianmars wel mooie kwaliteit geven, Deed die nou wel automatisch weer opnieuw opnemen?

als even goed doorlees,

Ja, hij doet loop.

en ook zelf beginnen zodra de auto aangaat.

Die ga ik nemen denk ik !!

Damn, heb geen paypal....

dopie

Heb deze is een mooi kleine camera met nachtzicht.

www.dayflycn.com

Mijn raamhouder is veel kleiner dan op deze afbeelding.

cas

Citaat van: dopie op 13-12-2011 08:32:34
Heb deze is een mooi kleine camera met nachtzicht.

www.dayflycn.com

http://i1199.photobucket.com/albums/aa465/johan331/camcar.jpg

Mijn raamhouder is veel kleiner dan op deze afbeelding.

damn, wat een hoop. Ik begin al echt zoiets te hebben als die oudjes, te veel keus!!! ik wordt gek!  ;D

Wil het ook niet TE opvallend hebben ivm  junks die denken dat het een nav is oid. Dan is die platte weer beter.

Marcel, is dat filmpje omgeving lopik/ijsselstein?

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!