Na Michelin nu ook Bridgestone met een luchtvrije autoband.

Gestart door thuur, 13-12-2011 15:38:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur


fust850

CiteerBij een elektrisch wagentje komt er 50 kilo op elke band te staan, de banden kunnen drie keer dat gewicht aan.

Dus 10 van die kleine dingen onder mijn roffel...?  ;D
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

Piere

CiteerDe bandenfabrikant wil de spaken graag zichtbaar houden. Het gevaar is dat er voorwerpen tussen de spaken blijven steken. Bridgestone zoekt hiervoor nog naar een geschikte oplossing, zo laat de fabrikant weten.

Gelukkig, wie wil er nu met zo'n spuuglelijke dingen rondrijden :eusa_wall:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

lange

Citaat van: Piere op 14-12-2011 10:30:48
CiteerDe bandenfabrikant wil de spaken graag zichtbaar houden. Het gevaar is dat er voorwerpen tussen de spaken blijven steken. Bridgestone zoekt hiervoor nog naar een geschikte oplossing, zo laat de fabrikant weten.

Gelukkig, wie wil er nu met zo'n spuuglelijke dingen rondrijden :eusa_wall:

lekker blijven zoeken nog een jaar of 80
den maak ik dat lelijke gedoe niet meer me
de portemonnee was leeg dus de Volvo weg.
auw auw auw
een Suzuki ignis terug gekocht

pwberg

Vraag me af of dit soort banden qua specs en eigenschappen ooit in de buurt van de convensionele band gaan komen.....

En dan zeker als de band zwaarder belast gaat worden bij bijvoorbeeld het rijden in de bergen of met caravan en/of aanhanger...
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elmarconi

Citaat van: Piere op 14-12-2011 10:30:48
CiteerDe bandenfabrikant wil de spaken graag zichtbaar houden. Het gevaar is dat er voorwerpen tussen de spaken blijven steken. Bridgestone zoekt hiervoor nog naar een geschikte oplossing, zo laat de fabrikant weten.

Gelukkig, wie wil er nu met zo'n spuuglelijke dingen rondrijden :eusa_wall:

Of door de drek rijden, kudde onbalans...
--
Autogas Inside . . .

lange

Citaat van: pwberg op 02-01-2012 23:11:44
Vraag me af of dit soort banden qua specs en eigenschappen ooit in de buurt van de convensionele band gaan komen.....

En dan zeker als de band zwaarder belast gaat worden bij bijvoorbeeld het rijden in de bergen of met caravan en/of aanhanger...

word wel lastig on de banden spanning aan te passen
de portemonnee was leeg dus de Volvo weg.
auw auw auw
een Suzuki ignis terug gekocht

SamSterckval

Citaat van: lange op 03-01-2012 19:03:32
Citaat van: pwberg op 02-01-2012 23:11:44
Vraag me af of dit soort banden qua specs en eigenschappen ooit in de buurt van de convensionele band gaan komen.....

En dan zeker als de band zwaarder belast gaat worden bij bijvoorbeeld het rijden in de bergen of met caravan en/of aanhanger...

word wel lastig on de banden spanning aan te passen

idd, moet je je banden dan kopen met een bepaalde "spanning"?  kun je telkens van band wisselen als je lange trippen gaat doen met bagage of volk achteraan.