Voorstellen

Gestart door Team3501, 14-12-2011 00:31:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Team3501

Beste forummers,

Zoals de naam al doet vermoeden, team 3501, zijn wij een team wat meedoet aan de Carbagerun de winter editie, vast niet vreemd hier.
Beiden zijn we 28 jaar jong, en hopen nog veel te leren hier, vraag overigens niet hoe we op deze naam zijn gekomen.  :police:

Gisteren een redelijk goede 850 2.5 GLE uit '93 gekocht voor 450 euro, teller ver boven de 3 ton. Wat het exact is weet ik niet, want hij telt niet meer bij, terwijl de snelheidsmeter wel functioneert. Het is (was) een rood exemplaar, is nu hier en daar tegen het rose aan, maar dat laten we lekker zo, het moet tenslotte een 'barrel' lijken.

Een aantal mankementen heb ik al op kunnen lossen, met dank aan dit forum, echter nog niet alles, het starten gaat beroerd en om over de stuurbekrachtiging nog maar te zwijgen  ???
Maar met de informatie van hier kan ik in eerste instantie aan de slag.

Foto's volgen!
Carbagerun Winter Editie vanuit Twente

darius

Kijk aanwelkom, je hebt al collega cabagerunners ook hier op het forum
No show, only go.

Team3501

Ohja? Ook de winter editie? Zal ff zoeken..
Carbagerun Winter Editie vanuit Twente

Team3501

Carbagerun Winter Editie vanuit Twente

martijn1989

Het visje op de achterkant gaat jullie zeker naar de finish brengen??  ::)

Team3501

Daar komt nog een haai achter wijsneus  :eusa_whistle:
Carbagerun Winter Editie vanuit Twente

darius

Citaat van: Team3501 op 14-12-2011 23:20:28
Daar komt nog een haai achter wijsneus  :eusa_whistle:
Afkomstig uit de Biblebelt ?
No show, only go.

Claudia

#7
Citeervraag overigens niet hoe we op deze naam zijn gekomen.  police
         

Nou, vertel dan maar....

Welkom! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

martijn1989

Citaat van: Team3501 op 14-12-2011 23:20:28
Daar komt nog een haai achter wijsneus  :eusa_whistle:

Ahaa! Oke duidelijk. Carbagerun is iig wel een super gaaf evenement. Veel succes!! Volgens mij doen er al veel meer volvo 850's mee (en een aantal 740 enz.)

hathü

Welkom. Zijn jullie ook te volgen op Facebook of iets dergelijks tijdens de run.

COPPEHER

Welkom,

Ik vind dat de kleur nog aardig goed is, het kan erger.
mischien is de foto mooier dan in het echt maar dat is bij mij meestal niet zo  ;D

Team3501

Claudia, heeft iets met dronken gasten te maken, en wij ons voordoen als  :police: en ze je netjes geloven....  :eusa_wall:

We hebben min of meer bewust voor een Volvo gekozen, met name de 850, waarom hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Voorwielaandrijving leek ons wel handig..

Wij als team zijn i.i.g. niet te volgens online, misschien op de site zelf. Ik ben niet zo hypermodern onderlegt, ben een nuchtere tukker  :eusa_whistle:

De kleur zo op de foto valt inderdaad mee, is wel wat moois weer van te maken, mijn 'andere hobby auto' heeft ook deze fijne kleur, dus ken de slagen van de zweep.
Verweerde kleur doet de naam van de rally wel goed dacht ik zo.
Carbagerun Winter Editie vanuit Twente