al mijn turbo buizen klapen van mijn 2.0 t5r

Gestart door jessevolvo 850 t5r, 14-12-2011 23:13:57

Vorige topic - Volgende topic

jessevolvo 850 t5r

al mijn turbo buizen klapen van mijn 2.0 t5r alleen de rubbere delen ze springen gewoon open hoe kan dit :eusa_think: heeft me al 70 euro gekost wat is een optie silicone buizen misschien

sven0503

tot hoe ver slaat jou turbo druk meter op je dash? ...

MVeldhuis

jessevolvo 850 t5r

ja er zitten orginele klemmen op en de turbo meter gaat iets verder dan het witte vlak maar er zit een 18t op

sven0503

tja weet niet of dat met de 18t turbo te maken heeft,

wat bij mij 't probleem was dat er te veel druk op 't systeem stond door een verkeerd / en ook niet aangesloten vacuumslang van de turbo. Dus mijn 16 jaar oude slangen ploften ook allemaal. Even nieuwe gehaald bij de dealer, en de vacuumslangen weer correct aangesloten.

MVeldhuis

ff serieus, waren het oude slangen die kapot gingen?
Als je slangen namelijk al op randje van overlijden zitten kan een verhoogde turbodruk door andere turbo of tuning natuurlijk best precies net de druppel zijn dat ze stuk gaan.

jessevolvo 850 t5r

ja de buizen waren wel al wat gesleten maar niet echt dun

jessevolvo 850 t5r

en de vacuum slangen zijn correct aangesloten bij het tunings
bedrijf

sven0503

dan denk ik dat je slangen gewoon wat op zijn ...

gewoon nieuwe orginele halen ... of eventueel de siliconen .. en dan wel met goeie slangklemmen.

jessevolvo 850 t5r

er zit ook een  dubbele bleedvalve die je electrisch kan schakelen iets uitgebreider dan een MBC heeft dit er iets mee te maken

maruska

lekker terugbrengen naar origineel, dan alle slangen goed aanpakken, en dan eventueel weer opbouwen. je bent nu met iets bezig waarvan je, gok ik, niet geheel zelf weet hoe het in elkaar steekt ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjenT5R

en die bleedvalve gelijk in de vuilbak pleuren! software upgrade en anders niet!
Als je gesmolten kleppen, gaten in zuigers en kromme drijfstangen wilt hebben moet je vooral door blijven rijden met je dubbele bleedvalve! :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

v40pokemon

Als de slangen nog origineel zijn, kun je er ook  niet meer veel van verwachten. De rondzwervende olie doet niet veel goeds over de jaren. gewoon vervangen door óf nieuwe originele óf een setje Samco

arjenT5R

Citaat van: v40pokemon op 15-12-2011 01:02:52
Als de slangen nog origineel zijn, kun je er ook  niet meer veel van verwachten. De rondzwervende olie doet niet veel goeds over de jaren. gewoon vervangen door óf nieuwe originele óf een setje Samco

jaja kan allemaal wel zijn maar een bleedvalve is gewoon no go!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Ja en post ook ff als je de boel aan bonken hebt gereden. Prullebak met die toestand  :evil:
No show, only go.