Spotrepair

Gestart door Entuscan, 05-07-2004 21:08:05

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

Heeft iemand misschien nog de contactgegevens van het spotrepair bedrijfje waar we met de sleuteldag geweest zijn?

Een of andere flauwe plezante met inzittende heeft te dicht langs men wagen geparkeerd gestaan en zodoende hebben zijn passagiers met de deuren tegen men auto gezeten.
1 deukje onder de klink vd bestuurdersdeur en 1 deuk boven het achterspatbord ( again driversside). Natuurlijk weer geen briefje onder de ruitewisser.

En aangezien die mannen daar in Arnhem prachtig werk leverden, zowel voor het uitdeuken als voor het poetsen, misschien best daar een afspraakje maken om de roffel weer in "show-room shine" te herstellen.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

CeeBee

er zit vast wel een restyle bedrijf anders bij je in de buurt, uitdeuken zonder spuiten, kost meestal niet veel ook , zolang er maar geen lakschade is.............

V70N 2.5T AWD

mehn

Citaat van: Entuscan op 05-07-2004 21:08:05
Heeft iemand misschien nog de contactgegevens van het spotrepair bedrijfje waar we met de sleuteldag geweest zijn?

'Dat bedrijfje' hoorde toch bij de dealer  ???

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mark20v

Volgens mij was dat idd de schade afdeling van Scholten zelf....
Volvo separates men from the boys  

Joris_Scholte

Of hadden ze daar nou iemand voor ingehuurd ??? Heb me met die afdeling niet beziggehouden met de sleuteldag, S©ub@ kan je daar meer over vertellen. Hij is nu op vakantie, maar is de 18e terug.

Joris_Scholte

Moet één dezer dagen toch bij Henk Scholten zijn; vraag Harald wel even over hoe of wat.

855-Champagne

Klopt was hun eigen schadeafdeling

Entuscan

Joris als je dat es zou willen doen :)
Anders ff op S©ub@ wachten. Het zal toch niet voor deze maand zijn, €€'s zijn op :(

Oh ja waarom het daar laten doen ipv hier in de buurt:
1) Ze leverden daar wel een heel mooi resultaat, namen er ook de tijd voor.
2) Laat ik de wagen daar ook in een keer poetsen. Mooi gepolijst enz, resultaat was ook echt zeer goed. + Daar moet ik niet de wagen een hele dag daarlaten. Terwijl ze hier altijd zeggen 's morgens binnenbrengen, 's avonds komen halen. Met meestal de nodige extra km's vh proefrijden als gevolg :(
3) Bon laten maken, hoef ik geen BTW te betalen.... scheelt zich toch ook weer een aantal pleuro's op het einde van de dag.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Joris_Scholte

@ Entu: moet morgen een onderdeeltje ophalen voor de R, zal gelijk eens vragen.

Guido_Smit

Entuscan, ik heb mijn faktuur er nog even bijgehaald  :).

Henk Scholten Schadeherstel B.V
Dr. C. Lelyweg 15A
6227BH Arnhem

Tel: 026-3849484
Fax:026-3849485.
E-mail: schadeherstel@henkscholten.nl

Groetjes: Guido.

Joachim

Hoi,

ik zit rechtsvooraan, onderaan de passagiersdeur, ook met een klein deukje. Er is geen lakschade. Ik las dat gewoon uitdeuken niet zoveel kost   :D Maar heeft iemand een idee wat het kost om zo een deukje eruit te halen? Kan je dat best bij een dealer laten doen of hebben jullie andere adressen in BELGIE/NEDERLAND.

Alvast bedankt voor de info. 8)

VolvoLeo

Ik ben wel benieuwd wat dit soort reparaties kosten.... ik heb ook een paar van die Albert Heijn-deukjes en vraag me af of ik dit zal laten repareren. Quanta costa? ;D

Joris_Scholte

Was zonet bij Henk Scholten, en de spotrepairmeneer was inderdaad van hun schade-afdeling. Contactgegevens bij het berichtje van Guido_Smit. Succes ermee!

Zippo

Citaat van: Joris_Scholte op 07-07-2004 17:56:09
Was zonet bij Henk Scholten, en de spotrepairmeneer was inderdaad van hun schade-afdeling. Contactgegevens bij het berichtje van Guido_Smit. Succes ermee!

Voor mij ook? ;)

Joris_Scholte

Voor jou ook! En bel ff als je gaat, kunnen we misschien een mini-meeting organiseren.