vervangen bougies+kabels

Gestart door demis S70, 17-12-2011 19:41:33

Vorige topic - Volgende topic

demis S70

vandaag thermostaat en gelijk ook nieuwe originele volvo bougies(zaten ngk in)verbranding was goed(bruin)en bougiekabels door nieuwe volvo kabels en nieuwe bobinekabel,alles aangesloten en starten en loopt een stuk rustiger met originele bougies :eusa_dance: :eusa_clap:de kabels waren nog de originele stond op de kabel uit 1998.

conclusie denk ik is gewoon originele spullen voor je roffel is t beste :eusa_whistle:

cas

Citaat van: demis S70 op 17-12-2011 19:41:33
vandaag thermostaat en gelijk ook nieuwe originele volvo bougies(zaten ngk in)verbranding was goed(bruin)en bougiekabels door nieuwe volvo kabels en nieuwe bobinekabel,alles aangesloten en starten en loopt een stuk rustiger met originele bougies :eusa_dance: :eusa_clap:de kabels waren nog de originele stond op de kabel uit 1998.

conclusie denk ik is gewoon originele spullen voor je roffel is t beste :eusa_whistle:

zeker met onstekingsdelen als kabels en bougies,  op bobine na  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Lampje

Wat is dan het beste merk Bobine, Cas?

cas

Citaat van: Lampje op 25-12-2011 11:03:02
Wat is dan het beste merk Bobine, Cas?

haha.... nou. Ik zou eigenlijk zeggen toch origineel volvo. en dan werk je dus met een Bosch bobine.
maar ik en vele anderen hebben geen problemen met de rode bobines van MSD. te zien op de site van ET. daarom de bobine naar mijn idee, een geval die je voor een ander soort kan vervangen.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....