Grappig alternatief voor hoofsteun videoschermen

Gestart door Hans Duiven, 21-12-2011 17:34:18

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

http://www.chinavasion.com/headrest-armrest-monitors/cvsic124/

Is weer eens wat anders dan die Blokker/Marskramer dingen met elastische bandjes..

MVeldhuis

Maar zal dit ook in onze volvo's passen met die maffe hoofdsteunen die niet verstelbaar zijn?

cas

Citaat van: MVeldhuis op 21-12-2011 17:43:40
Maar zal dit ook in onze volvo's passen met die maffe hoofdsteunen die niet verstelbaar zijn?

kijkend naar de montage handleiding lijkt het me wel. veel ruimte heb je niet nodig.
Maar of het mooi staat met die holling bij onze hoofdsteunen..... denk het niet.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

NinaPaul

Dit kan/mag wel worden aanbevolen? maar een usb stick niet?

???  ???  ???  ???  ???
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

darius

Ik snap zowieso niet waarom kids tv moeten kijken in een auto ? Buiten is toch genoeg te zien...
No show, only go.

The Demon

"Wat is dat nou voor beest mam??? Het is zwart met wit".
-"Dat is een koe, die geven de melk die jij elke ochtend drinkt".
"Melk komt toch uit een fabriek?"

En eerlijk waar, de meerderheid van de kids weet gewoon niet dat melk van een koe komt omdat ze alleen maar achte de computer en de tv zitten.

Groet,
The Demon.

-D©©©L-

Citaat van: darius op 21-12-2011 18:34:13
Ik snap zowieso niet waarom kids tv moeten kijken in een auto ? Buiten is toch genoeg te zien...

Dit scherm is voor de hond, zit immers op de hoofdsteun van de 3e zitrij.

NinaPaul

Citaat van: The Demon op 21-12-2011 18:50:12
"Wat is dat nou voor beest mam??? Het is zwart met wit".
-"Dat is een koe, die geven de melk die jij elke ochtend drinkt".
"Melk komt toch uit een fabriek?"

En eerlijk waar, de meerderheid van de kids weet gewoon niet dat melk van een koe komt omdat ze alleen maar achte de computer en de tv zitten.

Groet,
The Demon.

Is niet de fout van de kinderen, maar van de ouders.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

UserID6342

Citaat van: darius op 21-12-2011 18:34:13
Met erg jonge kinderen is het wel gemakkelijk hoor voor vakantiereizen, etc.  Er is niets erger als een jengelend blaag (of 2) 2000 km op de achterbank te hebben en niet iedereen heeft de gave om de kids bezig te houden.  Ik nam voor Jeff altijd zo'n portable DVD spelertje mee met de films die hij graag wou zien.  Maakte daar goede afspraken over met hem (ja, ook al op zeer jonge leeftijd) en was een welkome afwisseling.  Vooral naast het spelletje ik zie, ik zie wat jij niet ziet ;D

henry classic v70

Juist daarom lijkt het mij ook een ideale oplossing die Hans hier heeft neergezet, makkelijk te plaatsen en weer makkelijk te verwijderen. Stroom via de aansteker etc, allemaal plug & play, ik ga het eens in de groep gooien ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Citaat van: NinaPaul op 21-12-2011 18:19:04

???  ???  ???  ???  ???

iemand?
-Gottfried Leibniz

darius

wat is een usb stick ? kun je dat roken ?
No show, only go.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

ulkeman

Citaat van: NinaPaul op 21-12-2011 19:19:43
Citaat van: NinaPaul op 21-12-2011 18:19:04

???  ???  ???  ???  ???

iemand?

jeetje ga ergens anders janken man  :eusa_doh:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen