Injectoren

Gestart door Joachim, 07-07-2004 10:20:38

Vorige topic - Volgende topic

Joachim

Beste leden,

als ik mijn R start hoor ik bij stationair draaien de injectoren nogal flink hun werk doen. Je hoort op de achtergrond zelfs een dieselgeluid...  :-X :-X :-X

Zijn dit de injectoren of kan het wat anders zijn?

Alvast bedankt voor de info.

Hen3

Nou wil ik niet zeuren, maar volgens mij gaat deze post over hetzelfde probleem als deze:

Raar geluid bij starten

en deze:

Probleem starter

3 onderwerpen over hetzelfde probleem en allemaal van jouw hand  >:(

Bij de laatste heeft mario nog geklaagd dat je een dubbele post plaatst en nu doe je het weer!! Je bent wel hardleers moet ik zeggen!

Joachim

Ik had gewoon gehoopt op meer reacties. Mijne oprechte excuses  :'(

Groeten

Hen3

Citaat van: Joachim op 07-07-2004 11:06:57
Ik had gewoon gehoopt op meer reacties. Mijne oprechte excuses  :'(

Groeten

Je hoeft heus niet bang te zijn dat je vraag niet gelezen wordt hoor... De meeste bezoekers (en helemaal de fanatieke) lezen echt alle nieuwe berichten wel. Het heeft in ieder geval geen enkel nut om een vraag op meerdere plekken te stellen, dat werkt alleen irritatie op en verkleind de kans op een serieus antwoord alleen maar.

Is je vraag trouwens nog niet beantwoord? Volgens zijn het gewoon de klepstoters. Kijk maar eens in je instructieboekje. Daar staat een opmerking dat je bij koude motor dit geluid kunt horen. Het is echt heel normaal, al verschilt de hevigheid van het verschijnsel blijkbaar erg.

Reitse

Als je naar een dieselgeluid gaat kan je ook aan je drukregelaar denken. Zoek maar even rond hoe je die moet testen.