Roffel 36

Gestart door LekkeRRRR, 25-12-2011 10:27:39

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

rifwachter

We gaan zo naar mijn ouders, daar zal de kerstman de roffel voor mij wel hebben gebracht.

Prettige kerstdagen Jan.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vulk

mehn

Ik kreeg er gistermiddag ook een 50 tal binnen  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

De Post zal wel niet werken in Be morgen en er zal vast wel nog ergens een staking zijn naar goeie gewoonte. :(
Hopelijk is hij er voor nieuwjaar. :)

Jack v

Zal hier in het Noorden dez lands ook wel weer een van de laatsten zijn.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mehn

Citaat van: Vulk op 25-12-2011 11:03:04
De Post zal wel niet werken in Be morgen en er zal vast wel nog ergens een staking zijn naar goeie gewoonte. :(
Hopelijk is hij er voor nieuwjaar. :)

Aangezien de post hier morgen ook niet werkt kan ik die van jou niet versturen :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Ik denk dat ze vanaf donderdag (kan dus ook later zijn) gaan binnendruppelen in den lande(n).

Veel leesplezier alvast!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

UserID6342

Lekker Ramon, kijk er naar uit !

)()()sT

Voor de volgende ga ik weer eens wat schrijven. In de tussentijd is er weer een hoop gebeurd aan mijn V70 *kuch*

fredtref

Ben benieuwd welke postbezorger hem komt brengen, ook leve de marktwerking, post wordt nu soms om 21:00 uur bezorgd

RRRRR_Ramon

Citaat van: )()()sT op 25-12-2011 12:42:22
Voor de volgende ga ik weer eens wat schrijven. In de tussentijd is er weer een hoop gebeurd aan mijn V70 *kuch*

Zo quote staat vast...  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Vulk

Ik heb hem sinds gisterenavond in huis en heb er nog niet in gelezen. Ik zie mijn vrouw er nu wel in lezen.  :eusa_think:

maruska

nog niets binnengehad :(
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

sven0503

heb me vorige week aangemeld voor de 850 club , maar nog geen reactie gekregen van een moderator .. dus denk dat ik dit nummer helaas misloop .