De Zilverschuit - Bestuurderszitting vervangen

Gestart door Ries van de Zilverschuit, 28-12-2011 16:59:09

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ik ook want ze sneuvelen nog al eens.  Is echt een one way system :(

En ach, wat is duur ?  Zodra Volvo bijna 1.50 durft te vragen voor een popnagel, kijk ik hier allang niet meer van op ;D ;D

Linda B.

Heb je je auto alweer terug van Cor? Ik was op zoek naar foto's, ik hoop dat het heel netjes is, die van mij mag in 2013.

Ries van de Zilverschuit

Nee, nog niet. Ga hem zaterdag halen. De spuiter liep wat vertraging op doordat hij zich blesseerde. Maar hij is weer vol in de running. De montage van de onderdelen vindt al plaats. Dakrails worden nog in de kleur van de nieuwe voorruitrubbers gespoten.

Omdat ik als proefkonijn diende, is het inderdaad een soort proeve van bekwaamheid.

Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Bouke

Ik zal hem zaterdag is goed bekijken ;) en ff waxen :eusa_dance:

Ries van de Zilverschuit

Wat wil je nog meer zien dan? :) Ik heb de foto's zelf niet gemaakt, maar gemaild gekregen. Zaterdag zie ik de auto pas voor het eerst na drie weken.

Bouke

Zo net terug bij Cor Stout vandaan alwaar we samen de De Zilverschuit in de Collinite915 hebben gezet en Cor de aller laatste dingetjes heeft gedaan.
Het was gezellig Ries ;)

The Volvoboy

Collinite 915 is een mooie wax! Bevalt mij erg goed! Ben benieuwd naar het eindresultaat na het spuiten! :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ries van de Zilverschuit

Het was Collinite 476S heren! Moest daarvoor ook even op de factuur kijken. Ken al die nummers ook niet uit mijn hoofd. Zal komende week wat foto's hier neerzetten.

En bedankt voor de de hulp, poetsleermeester Bouke! Was inderdaad gezellig met al die automotive fans bij elkaar.

Bouke

Oeps ja je hebt gelijk het was idd de double coat 467S :eusa_wall:

Ries van de Zilverschuit

Nog even een sfeerimpressie van afgelopen zaterdag: de poetsmeester aan het werk!

Foto's van de auto houden jullie nog te goed, 's avonds is het te donker of overdag te somber.

Ries van de Zilverschuit

Nu is alles weer strak in de lak zit, kan het eindstuk van de uitlaat eigenlijk niet meer mee.

Ik begrijp dat de gepolijste eindstukken van Volvo zelf niet meer leverbaar zijn. Alleen de gewone stalen.

Toch zie ik hier regelmatig foto's voorbij komen met zo'n mooi glimmend eindstuk.

Wie heeft er voor mij een tip voor een goede look-a-like? Moet wel zo'n ovale zijn.

Marty__Mouse

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 12-12-2012 12:42:37
Nu is alles weer strak in de lak zit, kan het eindstuk van de uitlaat eigenlijk niet meer mee.

Ik begrijp dat de gepolijste eindstukken van Volvo zelf niet meer leverbaar zijn. Alleen de gewone stalen.

Toch zie ik hier regelmatig foto's voorbij komen met zo'n mooi glimmend eindstuk.

Wie heeft er voor mij een tip voor een goede look-a-like? Moet wel zo'n ovale zijn.

http://www.autostyle.nl/uitlaat/uitlaatsierstuk.html

Hier heb ik destijds voor mijn oude autootje een mooi sierstuk gevonden.. Zit van alles tussen, dus laat je niet afschrikken door die DTM-pijpen op de eerste pagina..  ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Bouke

Ries  ik kreeg een tip dat er bij Verwey lopik op de sloop V70 staat die zo'n uitlaatstuk heeft.Misschien wat voor jou ;)

Marty__Mouse

Hier zit trouwens ook nog wel een redelijk nette op zo op het eerste gezicht:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volvo-onderdelen/m616688657-volvo-v70-i-in-onderdelen.html

Maar geen idee of ie er nog is.. De koplampen en het stuur waren in elk geval al verkocht..
Achterlichten naast erg lelijk ook erg duur..  ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Ries van de Zilverschuit

Dat ze hem met zo weinig kilometers al op de sloop zetten zeg! Als opknapper nog een hele leuke auto, dacht ik zo.