kapotte accu-->verse accu en geen cv meer

Gestart door joep, 30-12-2011 12:06:24

Vorige topic - Volgende topic

joep

hallo mensen, vanochtend kom ik bij de auto (850 10v '96) open de deur zoals altijd met de sleutel , huh? geen cv? ik  wil starten, gaat het alarm af welke ik overigens niet gebruik omdat de batterij van de afstandsbediening leeg is (zijn).. wat blijkt, accu zo dood als een pier... naja, ken gebeuren na 7 jaar.
ff wandelen naar de brezan dus  :eusa_whistle: terug bij de auto de nieuwe accu erin gezet en wat denk je? wel starten maar nog altijd geen centrale vergrendeling...
de sloten van de deuren werken wel gewoon naar behoren maar alleen de achterklep gaat niet open.

weet iemand hier wat dat zou kunnen zijn misschien?

gr. joep

cas

opnieuw inleren al geprobeerd? ik heb wat gezocht voor je, maar heeft iets met 5 keer contact aandoen te maken. wellicht dat je via dit topic meer duidelijkheid krijgt. moet nu weg, en heb geen tijd om verder te zoeken  ;)

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51645.0.html
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Welk alarm heb je?

Heb je al geprobeerd te sluiten en weer te openen?

Gr ???

joep

@thuur: ja ik heb allebei de deuren en tevens de achterklep met de sleutel geprobeerd maar geen reactie van de cv. voor alle duidelijkheid, de sloten werken verder prima en alles gaat ook gewoon open alleen de cv weigerd.

pff welk alarm.. dat heb ik geweten.... euhmm de ab is rechthoekig (4,5 X 3) met 2 knoppen erop, 1 grote rechthoekige met lock/unlock erop en ongeveer een goeie anderhalve cm daaronder een 2e rechthoekige knop zonder opschrift.. heb je hier wat aan?

Michaell

Heb je de zekering al gecontroleerd?
De centrale vergrendeling zit op positie 6 en is 25A.

Je kan de zekering box vinden onder de motorkap bovenin aan de bestuurderszijde.

haasje

Wat meestal werkt:
doe alle deuren of van het slot af, of op slot. Daarna pas de ab proberen.