Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Een aantal rode R rijders zijn van mening dat de rode R meeting een jaarlijks terugkomend evenement moet worden, dus:

Rode R meeting 2012
2e paasdag

Wederom zullen we een korte toertocht met veel fotomomenten gaan afleggen. En volledig  traditiegetrouw inmiddels wordt het geheel afgesloten met een BBQ.

Vanaf 12.00 uur ben je welkom op Wikkeweg 40 7325WG in Apeldoorn. Aldaar zal voldoende parkeergelegenheid zijn om je auto ter plekke te parkeren; er zal duidelijk aangegeven zijn waar dit exact is. Omdat dit een rode R meeting is, zal een speciale ruimte ingericht worden voor de deelnemende rode Rren.
We zullen zorgen dat de koffie klaar staat.

Om 13.00 uur willen we gaan aanvangen met de rondrit. De hoofdbestemming van deze rit is radio Kootwijk:

De bedoeling is om op deze locatie de gelegenheid te bieden om wat foto's te maken; daarna vervolgt de rit naar Hoog Soeren alwaar ook nog een leuke fotolocatie is gevonden. De gehele rit zal ons voeren door ons mooie veluwegebied in de koninklijke omgeving van Apeldoorn. Een ander belangrijk fotomoment dat we willen inlassen is een snelwegfoto vanaf een viaduct van alle aanwezige Rode Rren.

Om 16.00 uur zullen we terugkeren op de Wikkeweg, alwaar de barbeque ontstoken zal gaan worden.
Vanaf 17.00 uur kan dan het nodige vlees gecremeerd, geflambeerd of gewoon gebakken gaan worden onder het genot van een (fris)drankje.

Indien je wilt deelnemen aan de barbeque, dan zal 20 Euro p.p. van je gevraagd worden om te kunnen voorzien in alle drank- en etenswaren. Gelieve dit bedrag voor aanvang over te maken op de rekening rekening van Arjen onder vermelding van:

Rode R meeting 2012 - Nickname op het forum

Het rekeningnummer van Arjen kan per PB verkregen worden. De deelnemers die alleen een drankje meedrinken vragen wij om een bijdrage van 3 Euro. Deze kan ter plekke afgerekend worden.

In een lijstje zullen we bijhouden wie komt en wie blijft eten.

En:              
Ook andere kleurtjes zijn
natuurlijk van harte welkom!

Sbv

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

Staat op de kalender !

Ik zal er zijn.

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

maruska

count me in 2

lijstje :
1. Kim +vrouw +hond
2. Marc O + aanhang ?
3. Rene
4. Mark + aanhang
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

lijstje :
1. Kim +vrouw +hond
2. Marc O + aanhang (incl. kind)
3. Rene
4. Mark + aanhang

Marc O.

Sbv

lijstje :
1. Kim +vrouw +hond
3. Rene
4. Mark + aanhang
5. Sbv + Irikro(mits ze vrij is)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Citaat van: rifwachter op 30-12-2011 20:46:37
Citaat van: Marc O. op 30-12-2011 20:09:22
Citaat van: Sbv op 30-12-2011 19:23:07
Citaat van: Marc O. op 30-12-2011 19:20:58
Count me in! :D
Toch wel met een rode R dan ?

Wie weet.......

oh, vertel

De S80 staat de koop en ik koester de wens om een 850 R te gaan rijden. Mogelijk een rode  ;)

grijzev70tdi

Yes hier ook als het goed is. Waarschijnlijk met 850
Grolsch, het klinkt al lekkerder

TonV70R

Ik hoop tegen die tijd ook wel een 850  te hebben, zal wel geen R zijn helaas.
Anders maar alleen even kijken, Apeldoorn is tenslotte om de hoek voor mij.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

UserID6342

lijstje :
1. Kim +vrouw +hond
3. Rene
4. Mark + aanhang
6. Dirk & Jeff, auto onbekend, hond wel of niet mee ook nog onbekend ;D

FLA

lijstje :
1. Kim +vrouw +hond
3. Rene
4. Mark + aanhang
6. Dirk & Jeff, auto onbekend, hond wel of niet mee ook nog onbekend ;D
7. FLA

Misschien handig om te vermelden dat het 9 april 2012 is?