Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Hmm, heb er verder niet zo bij nagedacht, maar degene die achter mij hebben gereden, zijn niet langs de groene paal gekomen aan de jachtlaan. Ik reed er vandaag weer, en kwam ineens tot de ontdekking dat wij pas na die paal de jachtlaan op zijn gereden ;)
Bij mijn weten reed Kornelis pal achter mij, dus blijft de vraag waar hij dan is geflitst?

The Demon

Dat zal dan toch die lelijke grijze Mondeo geweest zijn die daar zeker 3 keer per week rondhangt.

Ik weet het omdat ik bijna dagelijks via de Jachtlaan naar Stadhoudersmolen of viseversa rij.
Ook staat er weleens een donkerblauw Golfje.

Groet,
The Demon.

The Demon

Ter hoogte van de Scouting staan ze ook vaak bedenk ik me nu.

Groet,
The Demon.

maruska

ik heb vooralsnog geen boete binnen gehad, althans, het hoofdkantoor heeft nog niets geroepen...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Pino143

Ik heb ook nog niks binnen. Ik reed vanaf de brandweer pal achter Kornelis, dus ik zal vast ook fanmail krijgen.
We wachten het af. Voorlopig staat Michel306 bovenaan in de flits top 30 van Rode R 2012.

Wordt vervolgd.

arjen850

Ik ga morgen het CJIB bellen dat ik niets wil hebben van ze.. Moet ik wel na half 10 bellen, anders zijn ze daar vast nog niet wakker ;D

UserID6342

Zeg ze dan meteen dat ik er ook geen wil hebben, bovendien mijn auto kan helemaal niet zo hard ;D

Sbv

Heeft er al iemand een mooie foto ontvangen waarop dan een aantal rode R-en te zien zijn ?

Wij hebben overigens nog niets binnen, maar hebben ook een andere route gereden

Pino143

Citaat van: Sbv op 23-04-2012 08:30:46
Heeft er al iemand een mooie foto ontvangen waarop dan een aantal rode R-en te zien zijn ?

Wij hebben overigens nog niets binnen, maar hebben ook een andere route gereden

Ja, wel handig als de achterste ook nog ff de foto opvraagt.
Mooi fotomomentje voor op het forum :D

KIM

Citaat van: Dirk342 op 23-04-2012 07:42:16
Zeg ze dan meteen dat ik er ook geen wil hebben, bovendien mijn auto kan helemaal niet zo hard ;D

Dan wordt het tijd voor een Langzaam Verkeer bord op je trekker...
Je mocht daar 50...

Taranis

Sbv

knoopie

maruska

Kak, vraag net aan de directie of er nog een boete binnen is gekomen, en krijg een volmondige knik. De hoogte ga ik zo horen als hij van de lijn is..

DAMMIT ! :eusa_wall:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Tom850