Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Team Zuid Holland:
Indien we met elkaar op willen rijden, dan is het wellicht het handigst om de A12 te nemen (de A28 heeft niet veel ontmoetingsplaatsen namelijk). We kunnen dan afspreken bij het Texaco tankstation "de Forten"; da's het 1e tankstation na knooppunt "Lunetten"

Omdat ik om 12.00 uur bij Arjen wil zijn, stel ik voor om om 11.00 uur vanaf het tankstation te vertrekken.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

maruska

koffie, zakkie snoepjes.. moet eerst nog ff "de knoop" ophalen, dus ik ben erg bijtijds op pad ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

robbie409

Ik breng vooraf de kids en vrouw naar Kids Playground: die zien het rondrijden met gekke autofielen minder zitten :)

arjen850

Het belangrijkste is klaar, de R is meeting waardig.. Heb er weer ruim een dag aan uren in zitten om hem wat te laten glimmen ;)
Jammer is, dat je als je hem zo nauwkeurig poetst weer kleine dingetjes tegen komt, hij blijft niet nieuw :'(

Maar voila:

Ik zeg 8)

Wat zou het gaaf zijn als we maandag dit weer hebben..... :eusa_pray: :eusa_pray:

FLA

Kans is groot dat ik niet met de xc kom, hij is ter reparatie ivm de "rammel linksvoor" en waarschijnlijk maandag nof niet klaar. Ik zal jullie verblijden met een Opel Combo.  :eusa_sick:

Taranis

Dat wordt dan wel traditie, vorig jaar kwam Piere ons 'verblijden' met een Combo ;D

FLA

Citaat van: Taranis op 06-04-2012 13:23:25
Dat wordt dan wel traditie, vorig jaar kwam Piere ons 'verblijden' met een Combo ;D

Er past wel een sh*tload bbq-vlees, partytenten en bankjes in. Dus kom maar op.  ;D

KIM

Citaat van: arjen850 op 06-04-2012 13:18:32
Wat zou het gaaf zijn als we maandag dit weer hebben..... :eusa_pray: :eusa_pray:

:eusa_think: ben er bang voor:

arjen850

Pino143

Citaat van: KIM op 06-04-2012 12:06:44
Team Zuid Holland:
Indien we met elkaar op willen rijden, dan is het wellicht het handigst om de A12 te nemen (de A28 heeft niet veel ontmoetingsplaatsen namelijk). We kunnen dan afspreken bij het Texaco tankstation "de Forten"; da's het 1e tankstation na knooppunt "Lunetten"

Omdat ik om 12.00 uur bij Arjen wil zijn, stel ik voor om om 11.00 uur vanaf het tankstation te vertrekken.

Ik kom vanaf Breda, dus zal zorgen dat ik op tijd bij "De Forten" ben met mn vriendin. Heb er zin in.
Vertrek ws om 10:00 uit Breda.
Tot dan.

Gr, P

KIM

Ik kon niet achterblijven Arjen:

Vanavond of morgen maar eens met de lijnzaadolie aan de slag en een beetje was.

Hopen dat 'ie er maandag ook nog zo bij staat..

rifwachter

En ik was van plan om zo 11:45 uur te vertrekken, als het weer goed is dan eerst nog even de auto wassen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

robbie409

Ik ben er ook klaar voor:

:)
Dit was eergisteren.
Morgen haal ik hem op van Pole Position
http://www.pole-position.nu/