Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

Elsje

Citaat van: maruska op 07-04-2012 10:29:59
ach, ik rij ook met dat gele monster die kant uit.. niet stappen, en wel bbq.. tis wikken en wegen ;D

Zo had ik het nog niet bekeken  ;D

Maar over 1,5 week rij ik weer naar almelo dat is dan 2x niet stappen  ::)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Citaat van: Dirk342 op 06-04-2012 22:18:21
Ik wel ja, heb absoluut helemaal niets met haar ;D ;D.  Sterker nog, ik stuur ze of weg of druk ze een scheermesje in der klauwen :evil: ;D.  Maar het ging gelukkig ook niet over mij, maar over Pino....

Moet ik toch geheel onverwachts weer aan je buurvrouw denken
Professioneel raddraaier

Marc O.

Zo, de 740 deels gekleid en in de wax gezet. Zo meteen het tweede deel. Best vermoeiend eigenlijk ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Marc O.

:eusa_naughty:

Dankzij een eerdere wasbeurt was ie dat al een tijdje niet meer  :P

arjen850

Nou Marc, ben benieuwd hoe dat ding irl is:) dat rood helemaal, altijd beter als een donker en saai interieur:)

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 07-04-2012 15:21:32
Nou Marc, ben benieuwd hoe dat ding irl is:) dat rood helemaal, altijd beter als een donker en saai interieur:)

;D

Nou, de linkerkant is ook gedaan. Eens kijken of het morgenochtend of maandagochtend nog lukt om de rechter zijkant te doen, anders moet ik hem maandag maar effe strategisch bij jou parkeren, Arjen  :eusa_shifty: ;D

dita

Citaat van: KIM op 06-04-2012 12:06:44
Team Zuid Holland:
Indien we met elkaar op willen rijden, dan is het wellicht het handigst om de A12 te nemen (de A28 heeft niet veel ontmoetingsplaatsen namelijk). We kunnen dan afspreken bij het Texaco tankstation "de Forten"; da's het 1e tankstation na knooppunt "Lunetten"

Omdat ik om 12.00 uur bij Arjen wil zijn, stel ik voor om om 11.00 uur vanaf het tankstation te vertrekken.

ik zal er zijn!
moet eerst nog even wassen 's ochtends, of hebben ze daar een wasstraat?  ;D
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Tom850

Net nog ff samen met me vriendin de zomer wielen gemonteerd.

Alleen nog ff tijd vinden voor een kleine wasbeurt. Misschien maandag wel voordat we weg rijden

arjen850

Het kost allemaal iets extra moeite, maar langzaam aan wordt een geslaagde meeting ongeacht het weer een feit :eusa_clap:
Met speciale dank aan Ton850, die zijn tent geheel belangeloos ter beschikking heeft gesteld, en mij ook nog heeft geholpen met opzetten :eusa_clap:

Vandaag de BBQ's gehaald, het vlees even bekeken, en dat kan samen met de heerlijke verschillende salade's (die weer elders vandaan komen) maandag morgen gehaald worden.
Daarnaast heb ik dan nog het 1 en ander op te zetten, maar we komen in de richting :D
Het enige wat jullie allemaal moeten meenemen is een zeer goed humeur ;D en wellicht een paar klaptafels?? :eusa_pray:

Piere

Ik pas uiteindelijk toch. Ik had heel graag gekomen maar ik heb nog net iets te veel te doen.

Ik wil'm anders wel hier organiseren volgend jaar :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

rifwachter

Fijn Arjen dat je een tentje neer hebt gezet voor mijn sedan, hij houd niet zo van regen.  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: rifwachter op 07-04-2012 20:04:30
Fijn Arjen dat je een tentje neer hebt gezet voor mijn sedan, hij houd niet zo van regen.  ;D

Niets te danken, heb al een rooster gemaakt, die past precies in je koffer. De kofferbak zelf mikken we vol kolen, brand erin en je sedan is een BBQ ;D

Sbv

Ik dacht dat er de 340 donor naast de garage gingen gebruiken als bbq