Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

maruska

jajaja, rene zn sedan.. zeg dat dan gelijk, gij belgische overloper ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

wellicht houden we dan volgend jaar alle info en details over uitvoering voor onszelf ! ^^
scheelt een berg gezeur, en houdt het resultaat schoon.
T-5R

Jack v

welke foto van Maarten bedoel je Kornelis?

stellletje wegpiraten :eusa_shifty:

gr jack  die nu even wegkruipt
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Citaat van: Jack v op 10-04-2012 22:15:50
welke foto van Maarten bedoel je Kornelis?

stellletje wegpiraten :eusa_shifty:

gr jack  die nu even wegkruipt

Dat was een zeeeer gevaarlijke opmerking ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

die van Maartendeb van Ruffles die naar de auto's kijkt Jack.. zie pagina 1 ergens geloof ik,.. ;D
T-5R

cas

geweldige fotos jongens!!  :eusa_clap:  leuk ook dat filmpje Mark  ;D  
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

heb ook nog een filmpje van hard wegrijdende rode auto's vlakbij een zandpad. maar die moet even geupload worden vanaf de telefoon oid.
T-5R

Boeijke

Het geeft iig wel prachtige foto's  :eusa_clap:

@yits. Zit die cavia in zijn kooitje? Heeft ook al een stukje van mijn bericht opgevreten volgens mij  :P

KIM

Jack v

Citaat van: maruska op 10-04-2012 22:16:47
die van Maartendeb van Ruffles die naar de auto's kijkt Jack.. zie pagina 1 ergens geloof ik,.. ;D
oh die heb ik al opgeslagen. Mark.

Maar ik houd niet zo van koeien :evil:

Maar de foto is schitterend.

Potver je krijgt bij na niet eens de kans op een post te plaatsen zo druk is het hier.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

FLA

Te langzaam is niet goed, te snel ook niet, jemig een mens is ook niet snel tevreden hè?  ;D

* denkt met heimwee terug aan de R meeting in Lauwersoog ergens in 2007/2008, toen lag het tempo iets hoger.  :eusa_whistle: *

razorx

Even serieus, ik vind dat er erg net met de medeweggebruikers om is gegaan.
Je vormt een colonne en dat trekt wat bekijks, tja dat zorgt voor wat oponthoud. En erg veel mensen met andere auto's die weer keurig uit de colonne weggingen.
Een niet bij naam genoemde zeer gewardeerde pragmaticus hielp die mensen netjes door ruimte te creëren op de linker strook.

Daarnaast kregen de mensen die de aanblik van al dit Zweeds schoon niet meer aankonden de kans een andere route te kiezen.
Neen heren het kan erger, sluit U aan achter een Astra tourtocht. behalve de schade aan Uw netvlies staan U andere gevaren te wachten.
Loslatende veroestte delen zullen schade aan Uwen motorkap veroorzaken. Uw zielswezen zal levenslang verstoord zijn door de aanblik van zo veel ellende.
Echter, er is één troost: Deze Astra tourtocht is ééns in de twee jaar. De tijd daartussen besteden deze minder bedeelden met het verzamelen van het verloren plaatwerk om het vervolgens met veel pijn en moeite terug te kitten op de vermoedelijke vorige plaats.

Laguna-S60R

Citaat van: Dirk342 op 10-04-2012 22:22:46
Citaat van: maruska op 10-04-2012 22:15:17
wellicht houden we dan volgend jaar alle info en details over uitvoering voor onszelf ! ^^
scheelt een berg gezeur, en houdt het resultaat schoon.
Is toch te gek voor woorden Mark ?  Mogen liefhebbers die een geweldige dag hebben gehad gisteren en geheel toevallig een paar mensen eventjes hebben opgehouden op de snelweg daar niet meer voor uitkomen, niets meer over zeggen ?  Lijkt me een verkeerde wending van het geheel om eerlijk te zijn.  Dat ik mijn auto er tussen druk, zonder enig overleg met iemand te hebben gehad, voor een mooi en leuk plaatje van al de rode R-en moet men dan mij persoonlijk aanrekenen maar niet de rest.  Dus dan ook niet zo ongenuanceerd hier binnen komen donderen.

Precies!, en anders had ik nu geen mooie bureau blad achtergrond gehad :P  :eusa_dance:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5