Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

maruska

* maruska kopt even in
Dirk, was dat het bruidsschat gesprek ? ;D
:evil:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

Citaat van: maruska op 11-04-2012 14:06:41
* maruska kopt even in
Dirk, was dat het bruidsschat gesprek ? ;D
:evil:

Trouwauto is ook al besproken 1 keer raden wat het wordt......
:eusa_boohoo:

een XC

UserID6342

The Volvoboy

Een woord voor: WAUW!!!!!! :D :D :D

Wat was ik hier graag bij geweest zeg... Zal eens een goed gesprek voeren met m'n vader dat volgend jaar 2e paasdag wij naar de rode R meeting gaan... Echt gaaf zeg!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Ik kon het niet nalaten om even met photoshop het andere verkeer weg te shoppen:

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

in eens een heel andere foto kornelis

Flitsend!

arjen850

knoopie

KIM

Ik dacht dat jij de enige was met licht interieur maandag?  :eusa_whistle: ;D

arjen850

Sbv

t_w

Citaat van: KIM op 11-04-2012 18:01:10
Ik kon het niet nalaten om even met photoshop het andere verkeer weg te shoppen:

Als je dan de ruitenwissers van de auto op 'startplek nummer 4' dan ook nog even van de ruit weg shopt, is 'ie echt helemaal af ;)

Maar zonder gein,
wat een ontzettend gave foto's!
Ziet er wel uit alsof het inderdaad een erg goede meeting is geweest!

arjen850

Citaat van: Sbv op 11-04-2012 18:27:04
Mooi gedaan Kornelis en Arjen ook

Die eer is niet voor mij, deze foto is op het 300 forum geshopt :D

joost muurling

Citaat van: Dirk342 op 11-04-2012 13:26:57
Citaat van: joost muurling op 11-04-2012 11:38:20
Nog even over de zogenaamde "problemen `die we zouden hebben veroorzaakt op de snelweg.
Dirk heeft gelijk+ moeten we op 2e Paasdag zo snel mogelijk ergens zijn, ik vraag het me af.
Hollanders zijn een beetje een verwend volkje geworden, klagers en zeurders af en toe. Laten ze eens een enkeltje Mali nemen ofzo, dan piepen ze wel anders.
Het heeft met elkaar iets gunnen te maken. De zon in het water zien willen schijnen voor de ander.
Nee, vaak ikke en ikke en ikke en de rest kan stikke. verkeesragressie van speedy personen.
Einde discussie wat mij betreft over deze kleinzieligheden.

Alle fotografen en filmers± Bedankt voor deze meesterlijke en onvergetelijke beelden.
De tweede Paasdag was voor mij een BAD VAN WARMTE!!!!
Heel mooi gezegd Joost en vooral de laatste regel heeft mij aan het denken gezet (ohjee....).  Ik denk dat ik ook namens Jeffrey spreek als ik zeg dat het voor ons, iedere keer weer, "thuiskomen" is.  Fijne mensen, gezelligheid, mooie auto's, lekker eten, slap OHen, het kan en is er allemaal.  Alles kan en niets moet.  Gewoon heerlijk !  Zeker het fijne gesprek wat Arjen, Jolanda, Jeffrey en ik nog even met elkaar hebben gehad toen iedereen weg was heeft daar zeer zeker aan bijgedragen.  Leven en laten leven en elkaar respecteren zoals hij/zij is.  Ik denk dat het daar gewoon omdraait in het hele leven.

Jeff,ik heb aan jou de allerbeste herinneringen uit 2010, september, tijdens onze Rode R meeting, enige dagen later had ik op 21 sept. '10 een ernstig racefietsongeluk. Twee gasten reden mij aan op 't fietspad, reden door maar 't nummerbord werd genoteerd door een racefietser achter me. Ik heb op neurologie gelegen (geen helm op...) en heb moeten revalideren (o.a. een post traumatisch stress syndroom), maar Gode zij dank gaat het nu weer heel goed na ruim 1,5 jaar!!
Jij zat bij mij een paar dagen voor mijn ernstig ongeluk in mijn rode R, het was buitengewoon onderhoudend onze ontmoeting in die auto van mij. Volgens mij heb ik eerder wel eens gezegd dat je een wijsneus was, maar dat is allen maar positief bedoeld, Jeff. Groetjes aan je Pa!!! En die ziet het ook  goed waar 't om draait in 't leven. Jeff, geniet van het leven!!!