bestuurders stoel 850

Gestart door MICHEL306, 02-01-2012 17:59:44

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

In de 850 wil de bestuurders stoel niet meer voor of achter uit schuiven,nu in de voorste stand, heel irritant...iemand sugesties?

gr Michel

ulkeman

electrisch of hand bediend?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjen850

Citaat van: MICHEL306 op 02-01-2012 17:59:44
In de 850 wil de bestuurders stoel niet meer voor of achter uit schuiven,nu in de voorste stand, hel irritant...iemand sugesties?

gr Michel

Electrisch, of hand bediend?

arjen850

ulkeman

afdeling dalfsen

MICHEL306

Hand bediend overigens, zie de borg pinnen keurig in en uit gaan, maar geen beweging mogelijk ,hoogte van de stoel heeft ook al geen invloedt....help....ik wil heen en weer met die stoel....

arjen850

Citaat van: MICHEL306 op 02-01-2012 18:17:27
Hand bediend overigens, zie de borg pinnen keurig in en uit gaan, maar geen beweging mogelijk ,hoogte van de stoel heeft ook al geen invloedt....help....ik wil heen en weer met die stoel....

Hoelang staat die stoel al in de voorste stand? of is het zojuist gebeurd?

ulkeman

zit er toevallig wat tussen de rails?

je zou hem even uit kunnen bouwen 4 bouten dop 14 als ik me niet vergis.
stelt niet veel voor.

afdeling dalfsen

MICHEL306

oja en t schuif kanteldak kan alleen kantelen....dus er is een duidelijk schuifprobleem hier....

MICHEL306

dat er iets tussen zit zou een optie kunnen zijn, echter er is niks te zien door de vorm van de rail.....sinds vorige week,weekje stil gestaan dus bezig met de kleine irritaties.....

ulkeman

dan zou ik hem er is uit schroeven.

afdeling dalfsen

MICHEL306

lijkt me inderdaad nodig, vraag t eerst ff aan dirk...misschien heeft hij een ervaring.....

UserID6342

Heb helaas geen andere ervaring als gewoon de stoel eruit te halen Michel en kijken wat er loos is.  Denk dat de handel een van de hevels niet ver genoeg omhoog trekt als ik het zo lees.

MICHEL306

kzal morgen eens aant sleutelen slaan Dirk....dak ook even bekijken schuift ook niet...rechter blinker zit los....etc etc...maar neem spoedig even contact op  2 x voorpret voor apk....

gr m

triton

Probeer om een ander de vergrendeling omhoog te laten houden en dan zelf vanaf de achterbank te trekken .
Andersom mag ook :)
Probeer het links en rechts apart dan kan je misschien voelen waar de weerstand of blokkade zit
Professioneel raddraaier