The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Die iMIV ga je veel plezier aan beleven. Ik ben er dik tevreden mee. Ik kan er ook videoclips en filmpjes mee op m'n RTI bekijken. Leuk voor als je ergens staat te wachten.

Auto zit er weer top uit!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Woofer gaat in de achterbak. Denk dat ik met fiberglass iets ga maken. Ben ik nog niet helemaal uit.

Die iMiv denk ik ook dat ik daar veel plezier van ga hebben idd! ;D

Thnx

Sem

Citaat van: Martijn_B op 29-01-2012 11:41:19
Mooi spul Ted, ziet er goed uit en klinkt vast prima. Waar ga je de Woofer inbouwen?

In de rechter schopplaat.... links zit al een speaker...   :P

Teddy81

henry classic v70

Citaat van: peteRRR op 29-01-2012 11:16:02
Citaat van: Teddy81 op 29-01-2012 11:13:25
Daar lijkt het wel op Peter, maar dat is het niet! Gewoon schaamteloos meeliften op het succes van de naam en het design van Apple! ;D

Dat is idd gedurfd. ;D

Groet.

iPaul is dan minder gedurfd dan iDick :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

peteRRR

Citaat van: henry classic v70 op 29-01-2012 12:25:29
Citaat van: peteRRR op 29-01-2012 11:16:02
Citaat van: Teddy81 op 29-01-2012 11:13:25
Daar lijkt het wel op Peter, maar dat is het niet! Gewoon schaamteloos meeliften op het succes van de naam en het design van Apple! ;D

Dat is idd gedurfd. ;D

Groet.

iPaul is dan minder gedurfd dan iDick :evil:

;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Martijn_B

Oké, ik heb altijd al iets willen maken voor in de bak van het reservewiel, misschien dat ik het zo ga oplossen. Succes met inbouwen, en post ook foteaus van welke doorvoer je gebruikt voor de plus kabel van de versterker, waar je je remote vandaan haalt en hoe je de doorvoer door de deur gaat oplossen! :-)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Teddy81

Ja ik ga alles vastleggen Martijn!
Reservewielbak is geen optie bij mij want daar ligt m'n gastank! ;) Is wel een hele mooie optie! Misschien dat ik de + wel onder de auto door leg! Ben ik nu over aan het nadenken! ;D

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Die auto ken ik ja, wat een dwaas! Maar in de goede zin van het woord! Hij kan alles wat hij wil maken!

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

razorx

Bovenstaande link, maar ook de pagina's daarna zijn erg de moeite waard.
Ongelofelijk wat een mens kan.

@Ted: Mooi dat het allemaal weer goed gekomen is. Ziet er weer net uit.

Teddy81

Teddy81

Vandaag in de kou de iMiv ingebouwd. Wat een fantastisch apparaat. Ik kan niet beschrijven hoe goed het werkt, maar neem van mij aan, het werkt GOED!!  ;D

Eerst het kastje ingebouwd. Omdat de stekker naar de versterker een onhandige stekker was met een 90 graden bocht er in heb ik hem uiteindelijk tegen de Parrot geplakt.

Het steuntje voor mijn iPhone wat ik in de R al had zitten in de S gemonteerd. Dit zit nog niet helemaal goed, maar omdat mijn boormachine en eigenlijk al mijn electrisch gereedschap bij een maatje van me ligt ivm verbouwing daar moest het maar even zo. Dit moet nog even een keer goed gedaan worden.
Oh ja, ik heb het steuntje zo gemaakt dat het vastgeschroefd wordt onder het dashboard. Je zult dus nooit gaten zien in je dash, ook niet als je het steuntje weer weg zou halen. De bovenplaat moet er wel af om het te monteren.

En hoe werkt het nu. Nou alle knoppen voor functies als spoelen, next, previous change cd etc, alles werkt. Je maakt playlists aan op de iPhone en deze leest hij als cd's. Ik heb dus voor iedere cd die ik er op heb staan een playlist gemaakt en hij leest iedere cd dus als cd bij mij. Je kunt ook playlists op genre maken en op die manier door tracks gaan. Ideal.
En.... de text van de liedjes verschijnt gewoon in het display.

Toevallig was bij beide cd's de eerste track, maar het tracknr veranderd dus met het tracknr van de cd. MD02 blijft wel altijd staan, tenzij je aan het zoeken bent door de playlists, dan staat er MD01.
Overall een heel mooi systeem, wel duur maar zijn centen waard in mijn ogen.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.