The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Is wel een mooi kleurtje ja, mits hij gepoetst is! ;D

Miel850

En de autosleutel zit nu in je broekzak?
;D

(....en niet in die jas op de achterbank)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

elianmars

Toch knap, hoe ze zo'n lelijke knik weer netjes kunnen krijgen  :eusa_clap:

En nu in het vervolg voorzichtig zijn, hè!  ;D

knoopie

ik had weer aardig wat bij te lezen genoeg gepasseerd weer de laatste dagen....

en ook lekker bezig geweest.....   ;D ;D

;)

Teddy81

Vandaag de sleutel (van de auto van pa) maar de hele dag in de broekzak gelaten ja! Haha en later de mijne ook! ;D Lesson learned!

arjen850

Mooi weer, uiteindelijk komt alles weer goed.. Alleen de bult(of deuk, net hoe je het zien wilt ;D) op je ego, die heeft het meest tijd nodig om te genezen ;D

Teddy81

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Gister toch ook nog even wat goodies gehaald. Ik heb al gesproken over de audio, nou ik heb het.  ;D

Paar leuke doosjes

Volvo iPod adapter om iPod op de HU-1205 af te kunnen spelen

Speakers, Rainbow CMX 265

Woofer, Rainbow 10" Amboss

En het mooiste verpakt, versterker Rainbow iPaul 4.300

Ik heb weer een klusje!  ;D

Walter

Citaat van: michiel op 28-01-2012 12:42:10
Citaat van: mehn op 28-01-2012 12:35:43
Citaat van: Teddy81 op 27-01-2012 22:18:18
Ik niet, ik ga niet naar Carglass. Heb een raam besteld bij de dealer en die zet ik er morgen zelf in. Dan is het weer helemaal voor elkaar.

Ik ben nog niet helemaal wakker dus misschien heb ik iets gemist, maar volgens mij heb je nog een groene estate met zo'n ruit. Toch?  :eusa_shifty:

Ja, je hebt iets gemist. In de 855R was het kenteken in zijn ruit gegraveerd en dat is in de nieuwe auto ongewenst. Althans, het kenteken van de vorige auto.

Edit: damn, te laat!

Vind het wel een mooi eerbetoon aan de R

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Teddy81

Tsja, het was een deel van het chassisnummer dat ingegraveerd stond! Wat je zegt is wel waar, mooi eerbetoon, maar ging ik toch maar niet doen! ;)

peteRRR

Ziet er goed uit die audio set,IPaul is een Apple product denk ik,............mooi design.

Veel luister plezier er mee.

Groet.

Teddy81

Daar lijkt het wel op Peter, maar dat is het niet! Gewoon schaamteloos meeliften op het succes van de naam en het design van Apple! ;D

peteRRR

Citaat van: Teddy81 op 29-01-2012 11:13:25
Daar lijkt het wel op Peter, maar dat is het niet! Gewoon schaamteloos meeliften op het succes van de naam en het design van Apple! ;D

Dat is idd gedurfd. ;D

Groet.

Martijn_B

Mooi spul Ted, ziet er goed uit en klinkt vast prima. Waar ga je de Woofer inbouwen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software