The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Zo'n Edding stift komt ook van pas als je een elektrisch apparaat hebt dat het binnen de garantieperiode begeven heeft.
Ik kijk altijd eerst liever zelf. Als de lak van zwarte schroefjes door het openmaken wat beschadigd is, dan kan je die onherkenbaar herstellen met een Edding als het toch niets wordt.
Zo heb je geen gezeur van de reparateur.

Glanzend: Gewoon met de Edding er over. Mat: Even nawrijven met de vinger.

Teddy81

Gisteren even de versterkerkabel in de auto gelegd. Even de halve auto leeg gehaald want dat klust wat makkelijker.

De kabel van de afstandsbediening van de versterker ook in de kabel gemaakt en halverwege er uit laten komen. Daarna even afgewerkt met wat schrinkwrap en het ziet er weer netjes uit.

Het tapijt weer terug, niets te zien.

Hier komt de kabel onder de achterbank vandaan.

En kabel vastgemaakt aan het eerder gemaakte frame. Waarom niet voorhande materialen gebruiken als ze handig zijn? Dus gewoon leidingklemmen gebruikt die ook in de bouw gebruikt worden. Handig.

Weer een klusje geklaard.
Nu eens even kijken hoe ik die versterkerbak ga monteren. Hij past niet!  :eusa_wall:

big ben

:eusa_clap: netjes!

Wat de versterkerbak betreft, dan heb je meteen de mogelijkheid om er "zwart gespoten nietjes" in te schieten  :D

san

Netjes hoor,ik heb het destijds ook zo gedaan,alleen niet met die mooie beschermhuls( snakeskin). Nette oplossing met de OBO blokjes. Ook al zie je er zelf niets van,geeft je toch een lekker gevoel... ;)

Teddy81

Citaat van: big ben op 26-02-2012 11:58:19
:eusa_clap: netjes!

Wat de versterkerbak betreft, dan heb je meteen de mogelijkheid om er "zwart gespoten nietjes" in te schieten  :D

Haha ja klopt!! Ach ja, leer je van! ;D

Citaat van: san op 26-02-2012 11:58:52
Netjes hoor,ik heb het destijds ook zo gedaan,alleen niet met die mooie beschermhuls( snakeskin). Nette oplossing met de OBO blokjes. Ook al zie je er zelf niets van,geeft je toch een lekker gevoel... ;)

Klopt! :)

UserID6342

Netjes hoor, ziet er stukken beter uit als hoe ik het in de auto heb liggen ;D.  Bij mij ligt het onder de vloerbedekking en daar houd het ook precies mee op ;D ;D  Wel heb ik de data en stroom gescheiden liggen.

Teddy81

Citaat van: Dirk342 op 26-02-2012 14:51:58
Netjes hoor, ziet er stukken beter uit als hoe ik het in de auto heb liggen ;D.  Bij mij ligt het onder de vloerbedekking en daar houd het ook precies mee op ;D ;D  Wel heb ik de data en stroom gescheiden liggen.

Zo had ik het de vorige keren ook altijd liggen, maar wilde het nu gewoon een keertje goed doen. Dus, alles netjes wegwerken.

De versterkerbak die ik gemaakt heb gaat de prullenbak in. Ik begin opnieuw, en dit keer goed.

Dus mal gemaakt, uitgezaagd

Het past!

Gaten voor de koeling er weer in

En dit is nu de basis van waar uit ik verder ga werken. ;D

Teddy81

De zomer komt er weer aan, dus ik heb vandaag even bekeken of de airco nog goed is. R134a er uit gehaald, er kwam 745gr uit, en dat terwijl er 750gr in hoort te zitten. Er mankeert dus helemaal niets aan het systeem, ik heb dus ook geen druktest gedaan. Weer 750gr R134a bijgevuld en ik kan de zomer lekker koel door!  ;D

J. Hoeksema

Citaat van: Teddy81 op 26-02-2012 16:30:59
Citaat van: Dirk342 op 26-02-2012 14:51:58
Netjes hoor, ziet er stukken beter uit als hoe ik het in de auto heb liggen ;D.  Bij mij ligt het onder de vloerbedekking en daar houd het ook precies mee op ;D ;D  Wel heb ik de data en stroom gescheiden liggen.

Zo had ik het de vorige keren ook altijd liggen, maar wilde het nu gewoon een keertje goed doen. Dus, alles netjes wegwerken.

De versterkerbak die ik gemaakt heb gaat de prullenbak in. Ik begin opnieuw, en dit keer goed.

Dus mal gemaakt, uitgezaagd

En dit is nu de basis van waar uit ik verder ga werken. ;D

Hey Ted,

Aan welke kant van de plank ga je de versterker plaatsen, aan de voorkant of de achterkant van de plank?
Dit i.v.m. met het sluiten van de achterklep  :-\

Gr. Jafeth

Teddy81

Hey Jafeth,

Aan de voorkant, maar geen zorgen, ik heb het dit keer wél goed uitgemeten! ;D Dus het scharnier gaat er langs!

J. Hoeksema

Citaat van: Teddy81 op 29-02-2012 16:08:53
Hey Jafeth,

Aan de voorkant, maar geen zorgen, ik heb het dit keer wél goed uitgemeten! ;D Dus het scharnier gaat er langs!

Dan komt het vast wel goed  8)

Teddy81

Zo, vanochtend al het eea gedaan. Even de versterker op zijn plek gezet.

Vast aan de auto links en rechts

Toen de stekkers aan de draden gemaakt. Mooi afgewerkt met krimpkous.

Bundeltje gemaakt van de draad van de afstandsbediening die te lang was.

Vast gezet aan de auto

Alle stekkers aangesloten

En zo staat het er nu bij!  ;D

daytonawim

Dat heb je erg netjes gedaan kerel ;D ;D

Teddy81

big ben