Lachen op marktplaats 2012!!

Gestart door Luc, 03-01-2012 02:12:02

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Én natuurlijk klassiekerverzekering, dat scheelt toch wel behoorlijk. Mn Corollaatje is verzekerd voor 4,71 per maand.

http://link.marktplaats.nl/575993894

Wat een berg info, erg "nieuw" ogen ze ook niet, lijkt wel of ze 10 jaar op zolder gelegen hebben.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

WYD

Klassiekerverzekering is bijna altijd alleen te krijgen als 2e auto en met een limiet van 5000km per jaar. Ik betaal voor de 106 Roland garros uit 94 met 75pk ook maar iets van een tientje per maand verzekering, dat is niet eens een klassiekerverzekering en voor 10dkm per jaar.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Luc

Gewoon sjoemelen met die km-stand. Heb nu de 850, en de cabriolet als dagelijkse auto's verzekerd, en de Corolla als klassieker, terwijl dat ding meer kmeters maakt dan de 850 en de cabrio samen. Maakt niet uit, als het ding in een aanrijding betrokken raakt zit ik waarschijnlijk nog onder de limiet van 5000 km, en zo gauw ik de km-stand te hoog zie worden, draai ik de teller terug of zet er een andere in. Heb dr twee klaarliggen, 1 met ca. 100k en een met ca. 120k. De teller uitwisselen is hooguit 2 uurtjes werk, zo gebeurt op zaterdagmiddag met n pilsje drbij.
Heb ik natuurlijk nooit getiept.

Dat klassiekerverzekering alleen maar op n tweede auto te krijgen is, klopt, althans voor DSM Assurantien. Maar als ik mn (Renault 19) Cabriolet als 1e auto opgeef, en die verzekering vervolgens tussen zeg October en April opschort, blijft mn Corolla gewoon als 2e auto en klassieker verzekerd.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Douwe

Citaat van: Luc op 09-07-2012 02:59:53
Gewoon sjoemelen met die km-stand. Heb nu de 850, en de cabriolet als dagelijkse auto's verzekerd, en de Corolla als klassieker, terwijl dat ding meer kmeters maakt dan de 850 en de cabrio samen. Maakt niet uit, als het ding in een aanrijding betrokken raakt zit ik waarschijnlijk nog onder de limiet van 5000 km, en zo gauw ik de km-stand te hoog zie worden, draai ik de teller terug of zet er een andere in. Heb dr twee klaarliggen, 1 met ca. 100k en een met ca. 120k. De teller uitwisselen is hooguit 2 uurtjes werk, zo gebeurt op zaterdagmiddag met n pilsje drbij.

Dat klassiekerverzekering alleen maar op n tweede auto te krijgen is, klopt, althans voor DSM Assurantien. Maar als ik mn (Renault 19) Cabriolet als 1e auto opgeef, en die verzekering vervolgens tussen zeg October en April opschort, blijft mn Corolla gewoon als 2e auto en klassieker verzekerd.

Wat een moeite voor niets, er is geen verzekering die in de voorwaarden heeft staan dat er een werkende kilometerteller in moet zitten en het is ook geen APK punt.
Op het moment dat er problemen ontstaan over de stand ,kun je altijd nog beweren dat er net een andere teller ingekomen is. :eusa_whistle:
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Julian

Citaat van: Douwe op 09-07-2012 08:23:55
Citaat van: Luc op 09-07-2012 02:59:53

Wat een moeite voor niets, er is geen verzekering die in de voorwaarden heeft staan dat er een werkende kilometerteller in moet zitten en het is ook geen APK punt.
Op het moment dat er problemen ontstaan over de stand ,kun je altijd nog beweren dat er net een andere teller ingekomen is. :eusa_whistle:
Zo je hebt er verstand van, ervaringen met dat soort dingen? ;D
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

)()()sT

Hopelijk leest je assurantiepersoon niet mee  :eusa_shifty:

NinaPaul

Citaat van: )()()sT op 09-07-2012 09:24:31
Hopelijk leest je assurantiepersoon niet mee  :eusa_shifty:

Ach fraude is een misdrijf, ik zou voor een paar tientjes er niet aan beginnen.

Nu is het zo in het recht dat wie stelt moet bewijzen (tenzij het voor de andere partij aantoonbaar makkelijker is)
Dus wanneer jij stelt dat de teller vervangen is, moet jij dit bewijzen.
Wanneer jij stelt dat de teller stuk is, moet jij bewijzen dat je minder dan de toegestane km's hebt gereden.
etc.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

)()()sT

Ik zou dat soort dingen ook wel klaar krijgen ;D, maar als ik daar aan begin, dan zet ik dat nergens op het w.w.w. 8)

Douwe

Citaat van: Julian op 09-07-2012 08:56:30
Zo je hebt er verstand van, ervaringen met dat soort dingen? ;D

Nee, is niet nodig.Ik maak mijn kilometers in de 850 en de Clio.
En als jij weet hoe makkelijk het is om een 850 400.000 km te laten zakken.Met een uitgebouwde teller max 10 minuten.Kun je nagaan dat er heel veel 850's met een lage km stand rondrijden. :eusa_whistle:

Toen mijn tellerwieltje kapot was heb ik de ontbrekende kilometers erbij opgezet. :eusa_whistle:
Ik heb 2 jaar terug wel mijn maximale km's laten aanpassen tot max 40.000 p/j ivm gewijzigde werkplek.
Premie bleek lager uit te komen ipv hoger. :eusa_think:

De oldtimers die ik heb hebben de laatste jaren samen nog geen 5 kilometer gereden.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Wout309t

Jetcars....

http://link.marktplaats.nl/576181555

Vervolgens een verkoopvideo van een jaar geleden:

http://www.youtube.com/watch?v=-TWYGVkmZGc

Wat een paupers.
2011 V70 2.0T R-Design MT

kulk

Ik hoop dat die toko een keer afbrandt

Julian

Citaat van: )()()sT op 09-07-2012 09:24:31
Hopelijk leest je assurantiepersoon niet mee  :eusa_shifty:
Ja inderdaad, alle forums afsnuffelen waar je auto's van hebt, 855 2.5 20v MT BS, Renault 19 Cabriolet, Toyota Corolla 1.3DX 1985 ;D
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

)()()sT

Nu lach je, maar het zou me niet verbazen hoor... Je wilt niet weten hoe je achter je rug om gescreend wordt door die lui, of voor een sollicitatie etc. etc. etc.
Big brother is watching you ;D

elianmars

Citaat van: Wout309t op 09-07-2012 13:58:29
Jetcars....

http://link.marktplaats.nl/576181555
Vervolgens een verkoopvideo van een jaar geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=-TWYGVkmZGc
Wat een paupers.

Is een tijdje terug al sprake over geweest. Is later door de mods verwijderd.

NinaPaul

:angel: Maar zelf fraude plegen omwille van een paar tientjes verzekering was wel ok  :eusa_whistle:

;D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz