knipperlicht onregelmatig

Gestart door guido5121, 04-01-2012 09:12:29

Vorige topic - Volgende topic

guido5121

Hoi forumleden,
De knipperlichten van mijn 850 gaan onregelmatig. Rechts knipperen ze een fractie sneller dan links, lampjes zijn allemaal wel heel. Heeft iemand dit al eens gehad en hoe komt dit?
Groeten,
Guido
2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

thuur

Zijn het allemaal 21W lampjes?

Gr ???

kulk

Zekering niet goed meer??

guido5121

Ik zal beiden vervangen, kijken of het iets scheelt. Dank.
2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

thuur

Citaat van: guido5121 op 04-01-2012 09:29:57
Ik zal beiden vervangen, kijken of het iets scheelt. Dank.

Als je lampen gaat vervangen kijk dan meteen goed naar de fitting of deze vrij is van corrosie en andere aanslag.

Gr ;)

Illya89

Die fitting als daar wat roest op is, hoe krijgt je die dan weg?

francois

met wat schuurpapier 

grf

Illya89

ik heb het er wat afgeschuurd maar mijn rechterknipperlicht werkt nog altijd niet. Links gaat slaagt af en toe een knipper over.

zekering heb ik al vervangen, lichtjes van de pinker al vervangen. De hulplichten werken wel.

Ik weet niet goed meer wat doen:)

-D©©©L-

Dan toch maar eens de richtingaanwijzerschakelaar nazien.

Illya89

Hoe doe ik dat? Waar steekt die?

Thx

jeroen74

Je weet toch wel waar de richtingaanwijzer zit :P

Kwestie van vier schroeven van de stuurkolom omkapping los schroeven (heb je lange torx schroevendraaier voor nodig), dan twee torx-boutjes van de handel, stekker eraf. Klaar. Andere erin, en omgekeerde volgorde.

Als maar 1 kant slecht werkt, is het in ieder geval niet de knipperautomaat.

Illya89

Ik weet niet of het dat is want als ik de 4 pinkers opzet werkt de rechter niet, en de linker nog steeds onregelmatig.

-D©©©L-

wat bedoel je met "hulplichten" ? ik meende even te snappen dat je daarmee de alarm verlichting bedoelde.

peteRRR

Zou als ik jou was rechts de boel nog een keertje los en daar waar je geschuurd hebt nog een keer langs gaan met een schroevendraaiertje ( schrapen ) ook in het stekkertje kijken of daar ook aanslag zit of vocht.
En de bedrading even volgen of dat nog goed zit.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Illya89

De standlichten bedoel ik.

Heb ik allemaal gedaan hoor, geschuurd, geschraapt. Ik kan de kabels volgen maar tot een bepaald punt daarna gaan ze in een buis naar onder.