Raar geluid

Gestart door La(850)Rs, 10-07-2004 21:02:10

Vorige topic - Volgende topic

La(850)Rs

Ik heb sinds kort een raar geluid rechtsvoor.

de dealer heeft al overal naar gekeken, veer, stuurstangen, kogels, schokbrekers etc.etc.
Het is voor mijn gevoel het ergst als de motor nog koud is en klinkt als iets wat tegen het scherm slaat, iemand een idee ??? :-[
Beter een rollende R dan een zachte G!

La(850)Rs

Citaat van: Ludo op 11-07-2004 07:10:11
gebruik de zoekfunctie eens op bovenste motorsteun.

Heb ik ook al naar gekeken, de steun en rubbers zijn beide nog oké ???

Het is alleen als de motor koud is, na tien/vijftien minuten is het weer weg.

La(850)Rs

Ben er eindelijk uit en geluid is weg!!!! ;D

Geen flauw idee hoe het heet, maar het volgende was de oorzaak. Wellicht dat meerdere mensen dit gehad hebben of gaan krijgen, dus zal proberen met mijn a-technische kennis een enigszins duidelijk verhaal neer te zetten.

Op de plaats waar de veerpootbrug bevestigd wordt zit een ik noem het maar metalen kast, waar de veerpoot uitkomt. Op die plaats zit net onder die kast een rubberen ring, deze ws uitgescheurd. dit schijnt een kwaal te zijn die normaal gesproken veel bij de s80 voorkomt, maar nu dus ook bij mij. deze ring is vervangen en nu is er geen rammeltje meer te horen ;D ;D

(Op de achterbank en de bagagerolhoes en de achterklep na dan ;))

LekkeRRRR

La(850)Rs

Yep, Precies hetzelfde.

had dus gewoon beter op het forum moeten spitten ipv zelf zitten denken wat het nou zou kunnen zijn ;)

Heb ze maar meteen aan beide kanten laten vervangen. rubbers eur 29 p/st en uiteraard arbeidsloon erbij.