Nog plaatsen vrij Flush meeting 23 Jun in Nieuwkoop omlaag scrollen aub

Gestart door Racingbrick, 05-01-2012 23:31:40

Vorige topic - Volgende topic

nsdnayz

Ik wil graag ook op de reservelijst komen. S70 97' 20klapper

jorikw

Mag ik ook op de reservelijst?

854 2.5 20V '94

bertilv70

Komt er ook nog een flush meeting meer richting oosten?(in de buurt van Apeldoorn o.i.d.)
Dan wil ik ook graag meedoen, Alphen a/d Rijn is een behoorlijk stukje rijden voor mij.
Weet iemand of er ook gezamelijk "geflushd" wordt in de regio Apeldoorn/Deventer/..... ???
Ik zie de reactie(s) wel tegemoet.

Groeten!

M_Bruinsma

Goedemorgen!

Is het nog mogelijk om op de reservelijst te komen?

Groeten en tot horens.

Maarten Bruinsma

rob850TDI

Mochten er tzt nog afmeldingen zijn dan houd ik mij graag aanbevolen. Kan desgewenst binnen 30 minuten in Alphen a/d Rijn zijn.

Racingbrick

Blijf dit topic gewoon in de gaten houden, er kunnen ook last minute updates komen.

FerryW V70

Citaat van: bertilv70 op 06-02-2012 16:36:23
Komt er ook nog een flush meeting meer richting oosten?(in de buurt van Apeldoorn o.i.d.)
Dan wil ik ook graag meedoen, Alphen a/d Rijn is een behoorlijk stukje rijden voor mij.
Weet iemand of er ook gezamelijk "geflushd" wordt in de regio Apeldoorn/Deventer/..... ???
Ik zie de reactie(s) wel tegemoet.

Groeten!

mocht het flushen ook in de buurt van Apeldoorn gebeuren houd ik me ook graag aanbevolen.

Vr gr Ferry

FLA

Ik moet helaas mijn plekje opgeven wegens omstandigheden. Veel plezier voor eenieder die er zaterdag wel bij is. Een volgende keer ben ik er graag bij.

Dennis1974

Hoe laat van te voren (tijd dat je ingedeeld staat) moet je aanwezig zijn?

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

konniekip

als je slim bent, haal je bij Volvo trucks een 20L barrel Dextron III, kost meen ik iets van 70 euro ex BTW en kan je bij iedere Volvo trucks bestellen.
Heb ik toen ook mijn automaat mee geflusht en werkt prima!

konniekip

woeps, ik zie dat eea al geregeld is...

M_Bruinsma

Is er toevallig nog iemand die vida op usb heeft/mee wil nemen??

Tot morgen!

L1on

UserID6342

Ben

Mocht je te laat zijn voor deze flushdag, Volvo-forum.nl organiseert op 10 maart de tweede PowerFlushdag in Bussum.
Er is nog plek in de middag: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=983590