Nog plaatsen vrij Flush meeting 23 Jun in Nieuwkoop omlaag scrollen aub

Gestart door Racingbrick, 05-01-2012 23:31:40

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

Beste mensen, wat denken jullie van zaterdag 14 april?

Tegen die tijd moet de machine wel binnen zijn,,,,

De lokatie zal wederom Alphen aan den Rijn zijn of eventueel in de buurt van Alphen aan den Rijn

FLA

michel88

Robster480

Citaat van: Racingbrick op 17-03-2012 19:26:46
Beste mensen, wat denken jullie van zaterdag 14 april?

Tegen die tijd moet de machine wel binnen zijn,,,,

De lokatie zal wederom Alphen aan den Rijn zijn of eventueel in de buurt van Alphen aan den Rijn

14 april klinkt zeker goed!

Je hebt PB! :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Eric Kubbe

Ik zal er zijn, start de aanmeld lijst maar op.

marc-850

OVB wil ik ook deelnemen aan dze flush-meeting.
Morgen even checken of dat niet mijn werkweekend is.

Robster480

Ik ben zoals aangegeven ook van de partij! Bij voorkeur voor om 14.00 uur :)

Eric Kubbe

Waar kan ik me inschrijven? (ik heb geen haast, maar wil wel zeker weten dat ik erbij ben ;D)

robinbosker

14 april definitief? ik ben dr bij
850 glt '93 855 tdi '97 v70 2.5 '99 s60 d5 '02 V70R '97

Racingbrick

Ok,

daar komt het schema dan voor zaterdag 14 april.

Er zijn een paar wijzigingen t.o.v de vorige meeting.

Er gaat nu gebruik gemaakt worden van een professionele machine die speciaal ontwikkeld is voor het spoelen van automaten. ( deze machine is de beste op de markt en realiseerd een zeer sterke spoeling die niet te evenaren is met de klassieke spoelingen zoals die eerder zijn gedaan, nu wordt ook de oliekoeler goed mee gespoeld en halen we veel meer sediment uit de bak en er kan niets meer neerdalen omdat de vloeistof in beweging blijft )
De bak zal dus veel langer schoon blijven en dus ook langer goed blijven.

nadeel, we kunnen maar 1 wagen per keer doen, maar het kan sneller gaan dan met de klassieke methode.

Ik kan het volgende aanbieden:
( we zien helaas niet alleen aan de pomp dat de olieprijzen er goed inhakken, dat is helaas ook zo bij de ATF, over de hele linie is alles wat uit olie wordt gemaakt flink duurder geworden.. helaas )

4 Bak:

Optie A:
Standaard spoeling van de bak op de klassieke manier
met super A merk olie speciale reiniger incl clip indien deze niet fris meer is  140,-

Optie B:
Powerflush van de bak ,  ATF van high end kwaliteit , een super A merk*, inclusief speciale reiniger, en  de bak als hij afgevuld is met nieuwe ATF en indien nodig een nieuwe fixeerclip voor de slang .
De power flush van de bak is voor de gereduceerde forumprijs van 230,-  incl bovenstaand

Je kunt ter plekke kijken welke spoeling je wenst, de klassieke of de Powerflush

5 Bak:
idem aan boven,  echter de meerprijs voor die inmiddels erg duur geworden olie voor de 5 traps bakken is 25,-

Optioneel:
Powerflush van het stuurhuis, ( je valt flauw als je ziet wat daar uitkomt)  is normaal 149,- en nu voor 110,- incl nieuwe vloeistof vulling en reiniger en conditioner.
Stuurhuizen gaan in de regel kapot door metaalsplinters en de combinatie met vervuiling, wie vervangt die vloeistof immers ooit?
De prijs van een ander of nieuw stuurhuis, incl. montage en uitlijnen wil je niet weten...

Er zal geen bijdrage zijn voor pand/koffie ik heb een andere locatie geregeld en die kost nix.

De locatie is:

TPR Powerflush
Teddingtonweg 28F
2461 TR Nieuwkoop

en is zeer goed aan te rijden vanuit alle richtingen.

Mocht je meer info willen over de methode:

www.tprpowerflush.nl

Als je echter zelf iets mee wilt meenemen in de zin van koeken etc zal dat fijn zijn,  ik zorg voor de koffie.
Gaarne aanmelden via PB aan mij en er duidelijk bij vermelden welk model, en bouwjaar, en ook of je het stuurhuis wilt hebben gespoeld.
Ter indicatie:
De bak spoelen duurt 45 minuten met de machine, en 1 uur op de klassieke manier.
Het stuurhuis spoelen duurt 30 minuten
Indien samen is dat dus 1 uur en 15 minuten

Als er veel bakken en stuurhuizen moeten worden gedaan, dan kunnen er minder wagens worden gedaan, dat moge duidelijk zijn.

Als er vroege vogels zijn die op de zaterdag vroeg uit het bed kunnen stappen, mag hij zich inschrijven voor 0800:

08.00 Tjalling 850 ( Powerflush )
09.00 Eric Kubbe V70R 4 bak
10.00 Florian XC70 4 bak, mogelijk stuurhuis flush
11.00 Marc 850 T-5R
12.00 Tinus t-5R
13.30 BeRnd V70 XC 5 bak                
14.30 Robster 480 S70
15.30 Gert V70 D
16.30
17.30

Even een laatste update, ik zorg voor broodjes  tussen de middag, laat even weten of je mee wilt eten, je mag natuurlijk langer blijven of eerder komen om een broodje mee te eten.
laat het dan even weten zodat we een beetje rekening kunnen houden bij het inkopen.
( geen 4 gangen lunch maar gewoon broodjes kroket/ham/kaas )

laatste update, indien je van de A12 en N11 aanrijdt, hou dan rekening met het feit dat de afrit recentelijk totaal anders is geworden, en verplaatst naar de rechterkant. ( alle navigaties worden hier gek, volg dus de borden )
Neem op de N11 ( in beide richtingen ) gewoon de afrit Ter Aar, Nieuwkoop, Boskoop en volg dan gewoon een stukje N207 en ga bij de rotonde richting Nieuwkoop.
De Teddingtonweg is eenvoudig aan te rijden gewoon de navigatie volgen.

Robster480

Kun je aangeven hoe je tot de €230,- komt, zoals je ook bij de vorige flushmeeting hebt gedaan?
Is het mogelijk de bak op de 'oude' manier te spoelen?

michel88

daanium

ik wil me ook graag aanmelden, voor 12u als het kan.
is het trouwens een probleem als ik iets te laat ben?
het is +/- 2 uur rijden voor mij, dus met een file ofzo kan het wel eens wat langer duren
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Powerpete

helaas, staan andere leuke dingen op t progamma dus ik haak bij deze af.... :'(

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)