Ongewenst fietsendrager

Gestart door Hengeveld, 06-01-2012 12:10:44

Vorige topic - Volgende topic

Hengeveld

Nu waaide het hier in Groningen wel hard de laatste dagen, maar niet zo hard.

Was er niet een algemene verzekering die je aan kon spreken voor dit soort dingen als je alleen WA-verzekerd bent?

Sem

Jemig!!! Flauw zeg! Alleen een kras? Misschien is ie eruit te polijsten?

Je kan waarborgfonds proberen... wie weet!

elianmars

Ai, da's niet best......  :-\

Volgens mij is er geen verzekering voor dit soort dingen. Alleen als er schade is toegebracht door een ander voertuig, kun je proberen de schade te claimen bij het Waarborgfonds.

Nu is de fiets wel een voertuig, maar ik denk niet dat die vlieger opgaat  :eusa_shifty:

Je staat trouwens ook eng dicht langs die paal geparkeerd. Of lijkt dat maar zo?

Boeijke

Waarborgfonds

Edit..te laat  :eusa_wall:

Hengeveld

Kras is tot op het metaal, zelfs al licht geroest.
Tot die paal had ik nog ruimte zat. Als die fiets nou daaraan vast was gezet...

Thanks, waarborgfonds ga ik proberen/uitzoeken.

cas

bespaar je de moeite... waarborg fonds is alleen bij schade toegebracht door gemotoriseerde voertuigen, dus als het geen fiets is met een motortje erop.... dan gaat dit helaas niet lukken. Dit is vandalisme...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

darius

Als jeff aangifte doet kun je wwarborg fondss aanspreken. Ik ook eens gedaan bij beschadiging door pubers met fiets. Is allemaal betaald
No show, only go.

UserID6342

Jeff hoeft geen aangifte te doen ;D  Het is zijn auto niet ;D ;D

cas

Citaat van: darius op 06-01-2012 12:26:22
Als jeff aangifte doet kun je wwarborg fondss aanspreken. Ik ook eens gedaan bij beschadiging door pubers met fiets. Is allemaal betaald

Dan heb je geluk gehad  ;D  Ik heb recent diploma inleiding verzekerings bedrijf gehaald/gedaan. En daarin staat duidelijk dat het toch echt moet zijn toegebracht door iets met een motortje....

maar proberen kan! hou wel rekening met dat je een eigen risico van 250 euro hebt.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

darius

Dirk hihi je ff  ,bedoelde ik. :eusa_whistle:

Haha nou mss omdat er geen daders bekend waren toch moneten gekregen omdat het oo een brommer kon geweest zijn ?  Lucky me
No show, only go.

michiel

Citaat van: cas op 06-01-2012 12:30:36
Citaat van: darius op 06-01-2012 12:26:22

Dan heb je geluk gehad  ;D  Ik heb recent diploma inleiding verzekerings bedrijf gehaald/gedaan. En daarin staat duidelijk dat het toch echt moet zijn toegebracht door iets met een motortje....

maar proberen kan! hou wel rekening met dat je een eigen risico van 250 euro hebt.

En anders gooi je die fiets er van af en vervang je 'm door een scooter. Die heeft wel een motor(tje). Maar ja, dat valt denk ik wel onder het kopje verzekeringsfraude.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken