Even voorstellen : Peter

Gestart door Peter G, 08-01-2012 18:56:40

Vorige topic - Volgende topic

Peter G

Sinds een week in het bezit van een rode 855 GLE. Hij was een jaar geleden aangekocht door iemand, die bij een VOLVO garage werkt en als project wilde hebben.
Hij is dapper begonnen bij het technische gedeelte. Er zit LPG G3 in en pas 300000 km. op de teller. Alle schijven,blokken en een remklauw vervangen. Zo ook de motorsteun en de distributieriem met rollen. De banden zijn nieuw en alles is uitgelijnd. De krukaskeerring was ook lek en dus ook vervangen evenals de oliepompkeerring.
Helaas door fysieke malheur moest het project stoppen en kreeg ik de gelegenheid de volvo te kopen.
Na de proefrit was ik verkocht en de auto ook.
Mijn naam is Peter; ik woon in Doornspijk.
Ik hoop nog veel info. hier te vinden.
Groet Peter
855 2.5 10valve '93 LPG G3

Justin-850

Hallo Peter,

Welkom op 't forum! Heb je toevallig al foto's van je 850? Zijn we hier altijd erg nieuwsgierig naar namelijk :P

Gr. Justin

Jack v

Welkom Peter, Justin heeft gevraagd om foto's ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

henry classic v70

Welkom op 't forum Peter.
De gasboer zit bij jou om de hoek ;D is van der Weide toch?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Peter G

Foto's komen er aan.
De gasboer zit in Doornspijk zelf en ik woon in het buitengebied, in het buurtschap " Hoge Enk".
Grt. Peter.

Peter G

Bij deze de foto's van mijn aanwinst.
Hij rijdt heerlijk en natuurlijk moet er wat aan gedaan worden, maar de basis is goed.
Het verbruik bij rustig rijden is 1:10 op LPG. Niet verkeerd.

Peter G

Zoals jullie zien is de achterruitenwisser verwijdert.De as zat vast en het motortje is doorgebrand. Daar moet een ander voor komen.
Verder verdenk ik de thermostaat, want de temperatuur loopt niet erg op. Blijft op 5 uur staan.
De ventilator draait niet in stand 4 en de zekering is heel.
Er zijn wat dingen te doen , maar we gaan zoeken.

Groet Peter

BBS

Een investering van ongeveer 7euro 50 bij de doe-het-zelf-zaak....

Een fles gekookte lijnolie halen en de grijze kunststof delen van de bumper er mee insmeren. Kwartiertje laten zitten en uitpoetsen.
Zul je zien dat je heel anders tegen je roffel aankijkt ;) 8)
Volvoloos....

EricL

Hallo Peter,

de 850 die jij hebt is onze oude 850 die wij ongeveer 13 jaar in bezit hebben gehad. In die tijd is de auto altijd dealeronderhouden. Mijn vader had 'm eerst als lease-auto en later van de lease-maatschappij overgekocht.
Ik weet nog dat er in de passagiersstoel een gaatje zit door de stoelverwarming.

Veel plezierige kilometers toegewenst!

Eric

darius

Zo Peter. Welkom... ook belgische herder liefhebber zie ik ?

Fotoos van je doggies ook dan
No show, only go.

Peter G

Citeerde 850 die jij hebt is onze oude 850 die wij ongeveer 13 jaar in bezit hebben gehad. In die tijd is de auto altijd dealeronderhouden. Mijn vader had 'm eerst als lease-auto en later van de lease-maatschappij overgekocht.
Ik weet nog dat er in de passagiersstoel een gaatje zit door de stoelverwarming.

Eric,
Wat leuk!
Dat gaatje: dat klopt. Verder ziet de auto er technisch heel erg goed uit. Ik ga daar zeker veel plezier van beleven.

Darius,

We hebben een aantal honden gehad , ook mechelaars. De hond op de foto is een zwarte duitser met een zeer goed karakter.
Ik ben zeker een Herder liefhebber; Loyaal tot het einde t.o.v. mij en mijn gezin. Nu hebben we een kruising Duits-Hollandse herder. Foto's volgen.

Groet Peter

darius

Wat leuk, wij hebben mechels en tervurens. Zit je ook in de sport ? Gr
No show, only go.

Peter G

Nee ik zit niet in de sport. Een chronisch gebrek aan tijd is daar de oorzaak van. De hond zorgt wel voor bewaking van het erf en lange wandelingen mag ik graag met de hond maken. Het is mijn maatje.

Zie het onderschrift.
Groet Peter

marcoz84

Welkom! Jij kan lekker gaan poetsen zie ik! Gaan er nog andere velgen onder?

Groetjes,
Marc