Waar ga jij heen op vakantie 2012?

Gestart door elianmars, 09-01-2012 23:49:53

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: blauweroffel op 11-01-2012 21:39:07
Citaat van: martijn. op 11-01-2012 21:37:49
Alweer Peschiera del Garda Italie. Camping Bella Italia. Dit jaar een appartement 100 meter vanwaar we vorig jaar met de caravan stonden 😃 Heb er nu al zin in.  :eusa_dance:

Dat ie nog bestaat....Ben daar 40 jaar geleden geweest. Stond toen een garage in de buurt die meertonige hoorns verkocht....leueueueuk..........

BR

Die garage ken(de) ik ook  ;D

Als je tenminste de garage in Pacengo/Lazise bedoelt  :P

blauweroffel

Citaat van: elianmars op 11-01-2012 22:18:14
Citaat van: blauweroffel op 11-01-2012 21:39:07
Alweer Peschiera del Garda Italie. Camping Bella Italia. Dit jaar een appartement 100 meter vanwaar we vorig jaar met de caravan stonden 😃 Heb er nu al zin in.  :eusa_dance:

Dat ie nog bestaat....Ben daar 40 jaar geleden geweest. Stond toen een garage in de buurt die meertonige hoorns verkocht....leueueueuk..........

BR

Die garage ken(de) ik ook  ;D

Als je tenminste de garage in Pacengo bedoelt  :P

Geen idee waar die precies stond, maar het leek wel of t ie bij de ingang van de camping stond.....Zou mn ouders eens moeten vragen. Maar ik ken nog alle "deuntjes"uit mn hoofd  ;D

BR

UserID6342

Alweer Peschiera del Garda Italie. Camping Bella Italia. Dit jaar een appartement 100 meter vanwaar we vorig jaar met de caravan stonden 😃 Heb er nu al zin in.  :eusa_dance:
Erg leuke camping, ben daar heel lang geleden als kind wel eens geweest. Heb er nog foto's van ;D

pooh

Citaat van: FLA op 11-01-2012 20:16:02
Ik laat mij zaterdag op de vakantiebeurs inspireren. Zijn er nog meer mensen die daar heen gaan? Waarschijnlijk voor het eerst buiten Europa maar wel een plaats waar ze niet in elke stukje groen "creepy crawlers" hebben, dus Azië en midden-Amerika vallen zowieso af.

niet alles in Azie is toeristisch...ga maar naar Krabi en daarna naar Borneo...je zult de reis van je leven hebbe.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Luc

Citaat van: pooh op 12-01-2012 02:23:50
Ik laat mij zaterdag op de vakantiebeurs inspireren. Zijn er nog meer mensen die daar heen gaan? Waarschijnlijk voor het eerst buiten Europa maar wel een plaats waar ze niet in elke stukje groen "creepy crawlers" hebben, dus Azië en midden-Amerika vallen zowieso af.

niet alles in Azie is toeristisch...ga maar naar Krabi en daarna naar Borneo...je zult de reis van je leven hebbe.

mee eens
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342

Citaat van: pooh op 12-01-2012 02:23:50

Thailand is ook erg mooi en daar heb je ook niet overal van die kleine kruipende dingen ;D

widebody

Citaat van: elianmars op 11-01-2012 20:03:45
Citaat van: Vulk op 11-01-2012 19:37:08
Citaat van: ramonmartin op 11-01-2012 02:57:37
Citaat van: Vulk op 10-01-2012 19:31:12
Vermoedelijk een paar dagen Limburg.

Sleutelen in Maastricht? ;D

Klinkt goed, maar dat zal moeder de vrouw niet leuk vinden. ;D
Paar dagen hotelletje, wat uitrusten, nieuwbouwwoning van m'n neef gaan bekijken, ...

We zullen de centen voor iets anders nodig hebben. :)

Is nummer twee onderweg?   ;D

Thomas,  Vertel, Vertel!!

Taranis

Ik wil naar Vietnam, m'n vriendin wil met een camper door West-Amerika trekken. Gelukkig bijna hetzelfde :eusa_doh:

elianmars

Citaat van: Taranis op 12-01-2012 09:00:29
Ik wil naar Vietnam, m'n vriendin wil met een camper door West-Amerika trekken. Gelukkig bijna hetzelfde :eusa_doh:

Wat is het probleem dan? Jij gaat naar Vietnam, je vriendin naar Amerika  :)

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-01-2012 09:12:28
Wat is het probleem dan? Jij gaat naar Vietnam, je vriendin naar Amerika  :)

Ze zoekt nog een camper-chauffeur ;D De vorige camper die ze gekocht had (oud barrel, omgerekend 1000 euro) heeft ze na een week onbruikbaar gemaakt door eerst een paaltje te missen (of te raken, net hoe je 't ziet :P ) en de hele rechterkant naar binnen te drukken waardoor de schuifdeur niet meer open wilde. Een halve dag later reed ze de achterklep tegen een boom en toen wilde die ook niet meer open.
Het leek haar verstandiger om niet meer in een camper te gaan sturen. Daar ben ik het wel mee eens  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: Taranis op 12-01-2012 09:00:29
Loempia's verkopen ze hier ook wel hoor  :P

Ik weet nog wel iemand die door Amerika wil trekken, alleen niet met een gemotoriseerd huis op wielen

Chris

Citaat van: Taranis op 12-01-2012 09:16:02
Citaat van: elianmars op 12-01-2012 09:12:28
Wat is het probleem dan? Jij gaat naar Vietnam, je vriendin naar Amerika  :)

Ze zoekt nog een camper-chauffeur ;D De vorige camper die ze gekocht had (oud barrel, omgerekend 1000 euro) heeft ze na een week onbruikbaar gemaakt door eerst een paaltje te missen (of te raken, net hoe je 't ziet :P ) en de hele rechterkant naar binnen te drukken waardoor de schuifdeur niet meer open wilde. Een halve dag later reed ze de achterklep tegen een boom en toen wilde die ook niet meer open.
Het leek haar verstandiger om niet meer in een camper te gaan sturen. Daar ben ik het wel mee eens  :eusa_shifty:

Hahahahaha... mooi verhaal. Ik hoop dat Ireen beter stuurt in een busje/campertje... anders worden het 3500 onprettige kilometers, in ieder geval de slaapstops ;D.

Maaruh... West-Amerika is best mooi kan ik je vertellen.

francois

zijn er nog niet helemaal uit frankrijk of naar noord duistland
een week parijs en dan door naar de zee voor 3 weken met de sleurhut
(wil graag kitesurfen zee natuurlijk )

grfr

SjamaaN

Wij gaan eerst morgen avond lekker naar de wintersport! La plagne in Paradiski wordt het dit jaar. En van de zomer gaan we waarschijnlijk iets lager in de Alpen. In de regio rond Barcelonette, vorig jaar ook daar geweest en zoveel te doen dat we nog niet klaar zijn!
SjamaaN

kyro

in Maart naar Finland, en in juli naar Mallorca !  de rest
van de tijd ( april tot november ) op de camping !

dat ís 't voor dit jaar....... :)