Wie kent deze auto

Gestart door slapbass1, 12-07-2004 13:50:03

Vorige topic - Volgende topic

slapbass1

Kent iemand een een V70R AWD safraan metallic uit het Oosten van het land.....kenteken st-tb-63?
Ben op zoek naar de historie van deze auto.

Boom

Citaat van: slapbass1 op 12-07-2004 13:50:03
Kent iemand een een V70R AWD safraan metallic uit het Oosten van het land.....kenteken st-tb-63?
Ben op zoek naar de historie van deze auto.

Komt ie uit ede? Heeft ie automaat met standaard dubbele uitlaat van Volvo, met rica-chip en 16-inch R-velgen? Dan weet ik misschien wel van wie deze auto was.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

mr T

De auto die bij Boekhorst in Arnhem te koop staat?
Gr. Marcel

mr T

sorry, is TB-XH-10, een nette RAWD voor €16500,=
Gr. Marcel

slapbass1

Hij stond te koop bij Thom de Jong in Delden (OV) dubbele uitlaat (origneel uitgevoerd), 17" velgen, Navigatiesysteem, radio SC805 .....full options dus....KM stand ca. 130.000....KEntkeen ST-TB-63 dacht ik....

mr T

een RAWD heeft standaard een SC-900 in dat bouwjaar, zit er ook geen centerspeaker op het dashboard?
Gr. Marcel

slapbass1

nee geen center speaker omdat daar het schem van de navigatie is aangebracht, opklaapbaar type......

Roy_C70

als ie bij thom de jong vandaan komt opletten op kleurverschil airbag in stuur en stuur zelf. zij hebben al weer enige tijd geleden een saffron gekocht van een handelaar uit deventer waar ik heb gekeken, maar deze had dus forse voor schade gehad. weet dus niet zeker of het deze betreft hoor....

denkweb

Citaat van: Volvo 875 op 12-07-2004 16:06:59
De auto die bij Boekhorst in Arnhem te koop staat?

Hmmz... die ken ik ook... (evenals het bedrijf).

mr T

is de Boekhorst auto een aanrader? Een kennis overweegt hem aan te schaffen.....
Gr. Marcel

slapbass1

Volgens mij heeft ie geen schade gehad...ziet er allemaal nog prima en authentiek uit....is overigens wel bijgesproten maar meer omdat er parkeerschades waren...krasjes en deuken....
Is het overigens een betrouwbaar bedrijf als het gaat om dit soort auto's of hebben ze veel schade auto's?

WAUTAH

Roy_C70 heeft gelijk, dit is de auto die bij een handelaar in Deventer vandaan komt, auto is krom, heeft forse schade gehad, -> nieuwe airbags, nieuw dashboard, (vandaar ook de navigatie deze is niet af fabriek gemonteerd in deze auto)

Roy_C70

dit is dus eigenlijk een off topic thread, hij hoort bij de no-go's ;D

flap

Is het niet een kwestie van minder betalen.

Ik heb overigens altijd gedacht dat goed schadeherstel niet direkt waardeverminderend hoeft te werken.

wie helpt me uit de droom?

denkweb

Citaat van: Roy_C70 op 13-07-2004 09:25:36
dit is dus eigenlijk een off topic thread, hij hoort bij de no-go's ;D

Hebben we al een kenteken dan?