prestige woodline

Gestart door Luc, 12-07-2004 17:00:13

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Heeft iemand achteraf een Prestige woodline interieurtrim in zn auto gezet?
Hoe bevalt het?

En kent iemand een Nederlands adres waar ik zoiets kan bestellen? Bij Wagner en Gunther kan ik er wel een bestellen, maar toen ik daar zo'n ding voor mn 460 uit 93 bestelde (in Alu look) kreeg ik er een voor een 460 uit 94 in wortelhout look, en twas nog een heel gedoe om mn geld terug te krijgen, dus dat voorkom ik liever.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

ed

Rima levert deze setjes. Iets van 150 euro, en de eigenaar heeft het zelf ook in zijn auto zitten. Kan je van tevoren zien of het er een beetje uitziet.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

)0H@N

Even voor de duidelijkheid.

Bedoel je van die opplak-"folie", in verschillende designs?

Als dat het geval is moet je eens bij die winkelketen (auto/fietsaccesoires en fietsen) gaan kijken die vorig jaar sponsor waren van Jos Verstappen (mijn werkgever). Die kunnen dat volgens mij nog steeds bestellen.
En waarschijnlijk hebben sommige filialen de hout-uitvoering nog op voorraad voor de 850.

Neem anders even contact met me op via een PB, dan kan ik je misschien verder helpen.

Groeten Johan.
Thank you for flying with Volvo.

ed

Dat folie bedoelde ik ook.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Raf

ik heb een opplaksetje in mijn 850 zitten en wenste al lang dat het er niet in had gezeten toen ik de auto kocht.
dat spul komt steeds weer los. al lijm je met de sterkste lijm, vreselijk irritant.
naar mijn mening kan je het beter laten voor wat het is. of op zoek gaan naar een T-5R dashboard of zo (als dat al te vinden is?)
en het is ook nooit zo mooi als je wel gewild had.

groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

Entuscan

Bah Folie .... kan je beter een echte set kopen
Kijk eens bij Mr-tuning.de Die heeft ook van die sets.
Dacht iets van 355 euro voor een 8delige set vervangpanelen.

de "folie" heeft hem ook, da's iets van 132 euro.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

JeroenV

op autostyle.nl richter setjes,best mooi en kosten zo`n beetje 150 euro.
bij een ander clublid gemonteerd:best mooi en laat echt niet los!

Serge

Mijn persoonlijke ervaring :

Ik heb zo'n donkergrijze/zwarte, hoogglanzende folie set met houtmotief gehad (wou geen bruin). Op zich wel mooi en chiquer dan het matte zwarte plastic, maar na enige tijd liet deze op verschillende plaatsen los, en nadat ik het aandrukken moe was, heb ik em terug verwijderd met minimale zichtbare schade.

Verder herinner ik me dat er niet alleen sets werden aangeboden in verschillende motieven/kleuren, maar ook in aantal delen. Dashboard alleen, middenconsole erbij, middenconsole en deurpanelen erbij.

W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Geert-Jan

Heeft er niemand een sjabloon van al deze delen?

Dan kan je hem ook zelf snijden, je kan dat spul ook op een rol kopen. ;D

Bij de betere autoshop.

Volvo850Club lidnr.0504409

M a r c

Citaat van: Raf op 13-07-2004 19:24:56

naar mijn mening kan je het beter laten voor wat het is. of op zoek gaan naar een T-5R dashboard of zo (als dat al te vinden is?)

Ja hoor, ik weet er nog wel eentje  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Geert-Jan

Citaat van: MH op 29-08-2004 14:57:01

Ehh...
Van de platte!! Nou ja... die gele dus. :o

Geert-Jan

Toch heb ik er over zitten denken dat spul zelf te snijden.

Maar ook ik heb m'n twijvels over de kwaliteit van het plakspul.

Origineel lijkt me echt mooier, maar ja dat zal ook wel wat kosten. :-[

baxie

Citaat van: GP64 op 29-08-2004 15:24:39
Toch heb ik er over zitten denken dat spul zelf te snijden.

Maar ook ik heb m'n twijvels over de kwaliteit van het plakspul.

Origineel lijkt me echt mooier, maar ja dat zal ook wel wat kosten. :-[

Ik wil het ook graag in mijn T5 hebben  8)maar absoluut niet van die plakstrips. Moet dus een 'donor' auto zien te vinden of een nieuw setje bestellen! Maar dit zal idd een hoop geld en tijd kosten. Als ik het plaatje zie op vadis is het gedeelte om de teller een vast geheel met de rest....

denkweb

Citaat van: GP64 op 29-08-2004 12:29:58
Heeft er niemand een sjabloon van al deze delen?

Dan kan je hem ook zelf snijden, je kan dat spul ook op een rol kopen. ;D

Bij de betere autoshop.

Succes met snijden... ik heb er evt ook een 2D auto bij voor je... kun je die ook uitsnijden  ;D

M a r c

Citaat van: GP64 op 29-08-2004 15:21:06
Citaat van: MH op 29-08-2004 14:57:01

Ehh...
Van de platte!! Nou ja... die gele dus. :o

Respect graag!  Platte....  :'(  >:(

Maar even serieus; ja dat dashboard is te koop. Heb inmiddels een ander plannetje in de kop hangen....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl