aankoop volvo 850

Gestart door Bert Beuvink, 16-01-2012 20:31:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert Beuvink

Ik kan voor 1500 EUR en Volvo 850 2,5 ltr kopen met 169.000 km op de teller. De auto staat in Zweden en ziet er uit als nieuw !
Verstandige koop of...........

ulkeman

voor die prijs vind je ze ook wel in nederland.

reken er op dat er nog wel heel wat bij de prijs opkomt om hem in te voeren.
en dan ben je duurder uit dan een nederlandse 2,5 liter 20 v.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

sven0503



Ziet er uit als nieuw? .. uhuh op de foto's altijd...
Zou toch eerst een kijkje nemen.

En wat Ulkeman ook zegt... in nederland vind je ze ook, en das een stuk dichterbij om even te gaan kijken.

Broabander

Welkom Bert, weet je of er onderhoudshistorie aanwezig is? Oud vrouwtje en elke 10K de olie gewisseld is immers wat anders dan nog de 1e distributie erop, geen olie gewisseld en kale banden!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

antraciet

Koop je 2x mijn rooie voor met nieuwe apk en beetje werk  ;D

grijzev70tdi

Onze 854 met 187000 koste ook 1500.

Reken op een BPM van 500 euro ongeveer. En voor je hem hier hebt ben je ook paar 100 kwijt .

En de zweedse willen nog wel eens roesten ;)

Grolsch, het klinkt al lekkerder

henry classic v70

Ik zou eerst in ons advertentie topic kijken of daar iets bij staat.....
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

classiconero

#7
Reken op een BPM van 500 euro ongeveer kwijt

Toch knap om te weten hoeveel BPM je moet betalen als je niet weet uit welk bouwjaar de auto is.


classiconero

#8
Ik kan voor 1500 EUR en Volvo 850 2,5 ltr kopen met 169.000 km op de teller. De auto staat in Zweden en ziet er uit als nieuw !
Verstandige koop of...........


Dag Bert, een in goede staat verkerende 850 met 169K lijkt me een goede keuze. En het lijkt me nog leuk ook om zo,n auto in Zweden op te halen. Over de BPM zou ik me niet teveel zorgen maken. Hangt af van de leeftijd. Als de auto van v'o'or sept 1994 is, betaal je helemaal geen BPM (17,5 jaar en ouder=tarief 0) Informeer wel of je BTW moet betalen omdat Zweden volgens mij niet bij de EU zit(maar dat weet ik ff niet zeker)

Gelukkig zijn er ook nog auto's van pakweg 20 jaar met een lage km stand die klopt. Je eigen gezonde verstand kan je daar bij helpen, kijk naar de rekeningen/ onderhoudsboekje, sticker in de motorruimte e.d. Als dat allemaal aanwezig is, en de info van kmstand/data ook klopt en logisch is, dan zou ik er niet zo bang voor zijn dat je genept wordt.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je avontuur, en hoop dat deze positieve bijdrage je helpt om de juiste beslissing te nemen.

mvg
Willem




grijzev70tdi

Citaat van: classiconero op 17-01-2012 13:47:00
Reken op een BPM van 500 euro ongeveer kwijt

Toch knap om te weten hoeveel BPM je moet betalen als je niet weet uit welk bouwjaar de auto is.



Dat is van 850's bijna niks meer.
Grolsch, het klinkt al lekkerder