Gelaserd!?

Gestart door volvohaas, 18-01-2012 10:54:53

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Citaat van: thuur op 18-01-2012 14:43:52
Citaat van: henry classic v70 op 18-01-2012 14:39:16
Ja hoezo?

Nou, ik ben iets jonger maar ik kan me niet zo druk maken als dat jouw tekst hierboven op mij doet overkomen. Als ik mijn beeldscherm uitzet bestaat het hele internet niet meer :D

Gr ;)

BBS

Pfffff ::) 5 pagina's geleuter over de volgende vraag: :eusa_think:

Citeerik 160 kmh reed op een stuk waar je 100 mag. Ik ben alleen niet staande gehouden... Heeft iemand hier ervaring mee?

Gekibbel in de 2e kamer is er niks bij. Die lui kunnen ook de hele dag woorden uitbraken en toch niks zeggen...

Ik zeg:

Volvoloos....

Jack v

Citaat van: BBS op 18-01-2012 17:34:38
Pfffff ::) 5 pagina's geleuter over de volgende vraag: :eusa_think:

Citeerik 160 kmh reed op een stuk waar je 100 mag. Ik ben alleen niet staande gehouden... Heeft iemand hier ervaring mee?

Gekibbel in de 2e kamer is er niks bij. Die lui kunnen ook de hele dag woorden uitbraken en toch niks zeggen...

Ik zeg:

http://collectie.museumrotterdam.nl/beeld/33951_1.jpg
:eusa_naughty: Nee Bert-Jan ook het forum moet gevuld worden met of zonder onzin ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Citaat van: Jack v op 18-01-2012 17:37:56
:eusa_naughty: Nee Bert-Jan ook het forum moet gevuld worden met of zonder onzin ;D

Het is net alsof ik iedere keer Job Cohen hoor lullen...  :eusa_sick: :eusa_sick:
Kan ook zo langdradig zijn als wat, maar uiteindelijk ook niks zeggen 8) ;D
Volvoloos....

petrolhead

Dan zet je toch een andere zender op of sta je naast hem ;D

Sbv

En nu is het klaar met dat gezemel !

Slot erop

peteRRR

Oke baas. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

Kan/Wil de Topic Starter dit topic afsluiten? :eusa_pray:
Volvoloos....

Starbuck

Topic sluiten heeft geen zin. Volvohaas heeft nog altijd recht op antwoord.
Wat wel zin heeft is dit alles te negeren en gewoon terug on-topic te gaan om zo  Volvohaas verdere informatie te kunnen verstrekken.

daytonawim

Wat dus al eerder is gezegd, ze politie moet annemelijk maken dan hij niet kon worden staande gehouden op dat moment.

als de reden niet goed, is bezwaar maken en aangeven dat het wel prima te doen was (op dat traject)

Daarnaast kan je het mischien zelf ook aannemelijk maken, door aan te geven dat ze bewust voor een lokatie
gekozen hebben waar staande houding onmogelijk is en er dus gewoon een radarcontrole moet staan.

Starbuck

De vraag is natuurlijk wat je juist kan doen tegen een overheidsinstantie? Immers, hun woord is wet. Wat kan je daar juist tegen in brengen? Ik heb zelf een keer een controle meegemaakt met onze tweede heel ziek op de achterbank. Na mijn uitleg mocht ik direct doorrijden naar het ziekenhuis, alwaar ik een bewijs moest vragen van opname. Ik kreeg de boete thuis (en geloof me, die was echt niet van de poes) en heb toen dit bewijs terug gezonden. De boete is toen geseponeerd.

volvohaas

Bedankt voor alle info. En om de wereldvrede te bewaren en geen gepreek van mensen met jesus-complexen aan te moeten horen sluit ik dit topic over een uur! Dus mocht iemand nog iets heel belangrijks hebben? Dit is je laatste kans!
Gewoon omdat het kan

Martijn_B

Ja, succes..!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Starbuck

Hopelijk hebben we je met iets kunnen helpen! :-\

Starbuck

Citaat van: volvohaas op 18-01-2012 20:04:13
Bedankt voor alle info. En om de wereldvrede te bewaren en geen gepreek van mensen met jesus-complexen aan te moeten horen sluit ik dit topic over een uur! Dus mocht iemand nog iets heel belangrijks hebben? Dit is je laatste kans!

Om de vrede te bewaren dit Topic sluiten, ik zie het nut er echt niet van in!
Hou dit gewoon open, en wacht af wat andere forummers als meerwaarde kunnen betekenen.
My 2 cents...