wie weet nog waar de stevige zitting voor de bestuurders stoel te verkrijgen is

Gestart door Gommie855, 18-01-2012 18:10:50

Vorige topic - Volgende topic

Gommie855

Ben vandaag bij de dealer geweest om een nieuwe vulling voor mijn bestuurders stoel te bestellen, en daar naar de stevige vulling gevraagd maar kreeg te horen dat deze niet meer leverbaar zou zijn. :eusa_doh:
weet iemand waar ik er nog eentje vandaan kan halen.
het is voor mijn 850 uit '94 met twee strepen in het midden.
de gewone vulling is trouwens wel te krijgen.
Mvgr Ronald

big ben

Gommie855

bedankt voor je reactie Big ben,
echter niet veel reactie's,waarschijnlijk zijn ze er gewoon niet meer?
bij de dealer kon hij ook in de dealer magazijnen kijken en het nummer , gaf aan niet meer leverbaar helaas. :eusa_doh:
ga waarschijnlijk nu dus de standaard zitting bestellen.
zal altijd beter zitten dan de oude. :eusa_pray:
groet ronald

blauweroffel

Volgens mij kan je bij een autobekledingsbedrijf eentje laten maken/snijden, ik heb hier op het forum al eens wat over gelezen

BR

groot

Ik heb een vtraag. Moet de stroom er nu af als ik mijn bestuudersstoel eruit wil halen vanwege de airbag? Ik wil kijken of ik de zitting steviger kan maken. Helaas is voor de v70R classic geen nieuwe zitting meer te bestellen bij de dealer. Iemand nog een idee? gouden tip?, heb ontzettend last van mijn rug hierdoor.
Volvo PoweR:  Silver 1997 V70 R at Fwd (RICA Powered)

blauweroffel

Citaat van: groot op 07-03-2012 22:06:26
Ik heb een vtraag. Moet de stroom er nu af als ik mijn bestuudersstoel eruit wil halen vanwege de airbag? Ik wil kijken of ik de zitting steviger kan maken. Helaas is voor de v70R classic geen nieuwe zitting meer te bestellen bij de dealer. Iemand nog een idee? gouden tip?, heb ontzettend last van mijn rug hierdoor.

Als het om loshalen gaat waarbij ook airbags zijn betrokken, haal ik altijd de accupolen los.
In Aadorp (bij Almeloooo)  zit een autobekledingbedrijf die volgens mij ook vullingen kan maken

BR

Jan_D.

Citaat van: blauweroffel op 20-01-2012 23:48:59
Volgens mij kan je bij een autobekledingsbedrijf eentje laten maken/snijden, ik heb hier op het forum al eens wat over gelezen

BR

Op de VKB heb ik ook wel eens zo een bedrijf gezien. Stonden keurige stoelen, ook geheel gerestaureerde exenplaren. Helaas weet ik geen naam.

mehn

Citaat van: groot op 07-03-2012 22:06:26
Ik heb een vtraag. Moet de stroom er nu af als ik mijn bestuudersstoel eruit wil halen vanwege de airbag?

Bij die van jou niet, de stoelairbag is niet aangesloten op het SRS systeem.
Pas wel op met de drukschakelaar aan de zijkant van de stoel en doe voor de zekerheid de rode safetyklem erop.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wietseschuiling

Ik heb op mijn motorfietsen mijn zadels altijd opgevuld
met purschuim. Wekt echt goed hij zakt dan echt niet meer door.
En je kunt het prima op maat snijden/schuren.
Maakte er ook van die brede chopper tanks mee.  :)

gr Wietse
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt