interieur 854 in 855??

Gestart door 850break, 18-01-2012 20:33:47

Vorige topic - Volgende topic

850break

ik kan een volledig beige lederen interieur kopen voor onze Estate voor de mooie prijs van 100€
nu heb ik vernomen da de voorzetels gaan, maar ben aant twijfelen aan de achterbank ??
tevens zou ik alles overzetten zowel deurpânelen als dashboard delen vermits dit allemaal houtinleg is en ook beige is
dit alles voor deze kleine prijs, wat zouden jullie doen????

Jack v

achterbank gaat niet passen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

stefanhuijser

Nee achterbank is inderdaad anders.. Nu is er natuurlijk wel voor weinig aan een achterbank te komen..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

850break

weten jullie toevallig of de kast met knoppen van een automatische airco zou passen in onze, wij hebben een manuele airco?

thuur

Citaat van: 850break op 19-01-2012 09:33:09
weten jullie toevallig of de kast met knoppen van een automatische airco zou passen in onze, wij hebben een manuele airco?

Past prima. Maar ik zou niet weten wat je ermee moet want het hele kachelhuis is anders dus werken doet het niet..

Gr :eusa_think:

kulk

Citaat van: 850break op 18-01-2012 20:33:47
ik kan een volledig beige lederen interieur kopen voor onze Estate voor de mooie prijs van 100€
nu heb ik vernomen da de voorzetels gaan, maar ben aant twijfelen aan de achterbank ??
tevens zou ik alles overzetten zowel deurpânelen als dashboard delen vermits dit allemaal houtinleg is en ook beige is
dit alles voor deze kleine prijs, wat zouden jullie doen????

Als het echt mooie zijn lijkt me die honderd euro al goed besteed ook al is het alleen voor de voorzijde.
Een mooie achterbank scoren is minder moeilijk dan stoelen

850break

@thuur bedankt dan weet ik dat ik die nie moet meenemen  ;)
@kulk ja het is 100€ voor het volledig interieur met deurpanelen middenconsole enz bij

jeroen74

Overnemen, installeren wat past, en dan de achterbank te koop zetten en op zoek gaan naar een 855 achterbank.

grijzev70tdi

Even ee nander vraagje, ik kan over een paar maand (al die auto gelsoopt word waarschijnlijk) aan een zwart leren interieur kopen wat wel in nette stat is. Is alleen van een Alter I estate en wij hebben een alter I sedan. Is de bekleding wel over te zetten? Dus niet de stoelen, alleen de bekleding.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Nee want het model van de leuning- en zittingdelen is anders.

grijzev70tdi

>:(

Jammer, maar toch bedankt  ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

stefanhuijser

Echter een achterbank scoren moet zo moeilijk zijn, die zijn altijd toch nog mooi..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5