Even voorstellen (v70 classic)

Gestart door Arthur v70, 21-01-2012 15:46:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arthur v70

Na een maandje te hebben gesnuffeld op dit forum toch maar even een berichtje achterlaten.

In November vorig jaar na een lange tijd zoeken een mooie Volvo V70 gekocht.
Het gaat om een Nautic blue V70 met een 2.4 Automaat vol beige leder interieur.
Wat mij betreft de mooiste combinatie. (en dan helemaal als ie net gewassen is.)

De auto heeft NAP aangetoond 213.000 km gereden.
Enige minpuntjes waren een flinke deuk in de deur en dat de voor en achter bumper opnieuw gespoten moesten worden.
De deuk heb ik er in december uit laten halen ( zonder spuiten techniek)
en de bumpers een week later laten spuiten door een kennis van mij.
Het enige wat ik nu nog mis zijn een paar mistlampen die niet gebroken zijn...

En dan ziet de auto er weer super uit.
En wat zij we er blij mee.
De reden dat we auto kochten is omdat er familie uitbreiding aan zit te komen en dan moet je gewoon een super veilige auto hebben , en wat dat betreft kom je dan automatisch uit bij een Volvo.

Ga zo even doornemen hoe ik een foto plaats want dat lukt zo 123 niet.

Gr. Arthur

Arthur v70

Zoals beloofd nog een aantal foto's







elianmars


grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Bouke

Zo das een mooiert :eusa_drool:  en idd een heule mooie combi
Welkom hier ;D

Midicijnman

Mooie bak!  :eusa_clap:  Veel plezier ermee...

francois

ziet er goed uit mooie kleur he  ;D




welkom op het forum

grfr

Arthur v70

Dank dank,
Vandaag even tussen de buien door even snel de koplampglazen vervangen en de knippers schoongemaakt.
Toch fijn dat Volvo er rekening mee heeft gehouden dat je eens de glazen van je koplamp moet vervangen. Werkt echt prima met die klemmetjes.

Nu nog even op zoek naar een paar nette mistlampen, zag vorige week dat ze beide een gebroken glas hebben en dat de plastic roostertjes ook met ti- ripjes vast zitten.(dus mocht iemand iets weten)
Oogt toch een stuk beter een paar nieuwe glazen en zo een moiie gespoten bumpert:-)

BBS

Mooie roffel heb je daar! :eusa_clap:

Veel plezier ermee
Volvoloos....

Fortissimo

idd een hele mooie roffel, veel plezier ermee ;D

hathü


ronnievolvov70

welkom hier

is dat geen midnight bleu?? heb ook een v70 en mijn kleur lijkt sterk op die van jou.

maar ik kan het mis hebben natuurlijk

ik ben wel jaloers op je spoilertje die moet ik ook nog hebben en die velgen ook ;D ;D
blij dat ik v70 rij:P

jacar

Welkom, gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding en veel plezier met je mooie auto.

Starbuck

Welkom op het forum, hele mooie roffel!  :eusa_clap:

Arthur v70

@ronnievolvov70 
Volgens mij is het Nautic blue...heb google wel eens onderzocht en de ene keer is Nautic donker en de andere keer lichter..dus wie zal het zeggen. ( heb namelijk geen idee waar ik de kleurcode vind)
Ja en die velgen..zijn wel licht beschadigd ( en wil eigenlijk een maatje groter en wat sportiever) en voorlopig heb ik wel een andere kostenpost om me druk om te maken...!!